Gå til innhold

Vintersko til barn. Coop friends?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har god erfaring med de skoene?

Hadde de ifjor og opplevde ingen problemer. Har ikke raus økonomi, men er jo heller ikke der jeg ønsker å spare penger. Er så usikker. Husker jeg angret meg for å ha kjøpt et billigmerke i fjor og tenker jeg på å kjøpe de igjen.

Er til en jente på 3 år

Anonymous poster hash: 36cae...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg avventar neste nr av foreldre og barn, der vintersko blir testa. Er uerfaren på området og støttar meg til ekspertisen..

Skrevet

Har alltid hatt gode erfaringer med friendsskoene. Ungene har holdt seg varme og tørre.

Skrevet

Jeg kjøpte dem i forfjor, men valgte Sorell ifjor. Sorrellskoene var helt forferdelige (vanskelige å få på foten), så når jeg fant friends skoene på tilbud ble de byttet ut. I år blir det friends igjen.

Anonymous poster hash: 094a2...0ae
Skrevet

Jeg hadde de for 3-4 år siden og i fjor. For 4 år siden var de helt elendige, kostet 149 kr og ble våte bare det regnet litt, lovet meg selv å ALDRI kjøpe dem igjen, men gjorde altså dette i fjor og de holdt greit mål..tunge da så barna brukte de ikke mye, altfor tunge og svære.

Anonymous poster hash: a4531...b32
Skrevet

tusen takk for tilbakemeldinger. Var jo fornøyd med de i fjor. Opplevde de ikke for tunge.

Er bare en ekkel følelse at de er for billige ;)

Anonymous poster hash: 36cae...412
Skrevet

Jeg kjøpte de for 2 år siden, og det gjør jeg aldri igjen. Mine barn er varmblodige av seg, men disse holdt ikke møl i det hele tatt. De ble fort gjennomvåte til tross for gjentatte imprigneringer, de var kalde, veldig glatte, og heller ikke veldig brukervennlige. Jeg har vært borti værre vintersko, men jeg har vært borti sko som er tusen ganger bedre (og dyrere).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...