Gå til innhold

Blir opprørt Pga avslag av forsikring!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen søkte uføre forsikring i tryg Vesta. Han er 187cm og 115kg MEN godt trent og er tømrer av yrke. Det er masse muskler og ikke tegn til dårlig helse.

Men han får avslag på søknad om forsikring nettopp Pga bmi!!

Jeg synes det virker helt teit ut!!!!!!!

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 71d53...d0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke den helt. Gubben er 186 cm og 125 kilo og har fått forsikring i Gjensidige.

Anonymous poster hash: f4a29...5a0
Skrevet

115 kr på 187 cm er å anse som overvekt. Dersom han er tømrer og allerede har historikk med sykdom hos f.eks NAV eller lege, så blri det avslag.

Forsikringsselskapene ønsker jo ikke å forsikre de som man tror vil ha nytte av en slik forsikring.....Da tjener de jo ikke penger!

Anonymous poster hash: 40ea4...c45
Skrevet

Prøv hos et annet forsikringsselskap! Jeg fikk avslag hos et forsikringsselskap fordi jeg ble voldtatt for mange herrens år siden. (Brukte valium og sovetabletter de første 2 mnd pga traumer/sjokk)

Anonymous poster hash: 37078...2fc
Skrevet

Prøv et annet forsikringsselskap. Forsikringsselskapene er kyniske og er bare ute etter å tjene penger. Men stå på, kanskje får dere forsikring gjennom et annet selskap.

Vet du hvor mange kilo han må gå ned for han skal få forsikring?

I verstefall slanker han seg litt, og så får han forsikring.. Er jo ingen som kontrollerer når man først har fått forsikringen.

Anonymous poster hash: b5305...ed9
Skrevet

115 kr på 187 cm er å anse som overvekt. Dersom han er tømrer og allerede har historikk med sykdom hos f.eks NAV eller lege, så blri det avslag.

Forsikringsselskapene ønsker jo ikke å forsikre de som man tror vil ha nytte av en slik forsikring.....Da tjener de jo ikke penger!

Anonymous poster hash: 40ea4...c45

Vel, de fleste forsikringsselskap taper eller går i null på uføredekningene. Hadde man gitt forsikring til "de som hadde bruk for det", dvs de som har forhøyet risiko for uførhet ved søknad hadde premiene blitt så skyhøye at ingen hadde hatt råd til slik forsikring. Jeg sitter på oppgjør på uføredekninger og vi betaler ut millioner i måneden.

Anonymous poster hash: fe10f...35c

Skrevet

Din mann er enorm,godta det! Be tjukka slanke seg!

Anonymous poster hash: d9f65...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...