Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Jeg er sykemeldt pga magesår og bekkenplager. Har ikke mange ukene igjen til termin,og begynner å få panikk ettersom vi mangler vogn,bilstol,seng og masse klær til baby. Hadde ikke regnet med å bli så dårlig,så tenkte å handle etter hvert. Mannen kan handle bilstol og seng,ettersom vi har bestemt oss hva vil skal ha der. Men vogn er det verre med,og jeg ønsker jo å være med å prøve de forskjellige vognene før vi bestemmer oss. Likedan med babyklær, mannen aner jo ikke hva han skal kjøpe og er verken interessert i det eller eier klessmak. Tør rett og slett ikke sende han ut på klesshopping. Men jeg er bare redd for hva andre tenker og tror hvis de ser meg på shopping når jeg er 100 % sykemeldt :-/ Er jo ikke lange tiden jeg orker å være ute å handle pga formen,men jeg tenker også litt for min egen del at jeg har godt av å komme meg ut litt så jeg ikke ender opp med å slite med psyken fordi jeg murer meg inne. Terapi for meg er å treffe folk og være sosial,blir deppa av å være alene for lenge. Men hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: 931c4...1b1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Klart det er lov å gå ut når man er sykmeldt! Anonymous poster hash: 6f326...893
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Signerer henne over her. Hadde jeg sette en gravid sykemeldt kollega ute og handlet babyutstyr så hadde jeg nok ikke tenkt nevneverdig over det altså. Alle forstår jo at utstyr MÅ man ho handle inn. Anonymous poster hash: e2be8...37e
Fomle84 Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Signerer henne over her. Hadde jeg sette en gravid sykemeldt kollega ute og handlet babyutstyr så hadde jeg nok ikke tenkt nevneverdig over det altså. Alle forstår jo at utstyr MÅ man ho handle inn. Anonymous poster hash: e2be8...37e signerer denne
May the force be with you Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Jeg var også sykemeldt det meste av svangerskapet, pga. Svangerskapskvalme, premature rier og bekkenplager.. Men jeg reiste på butikken og kjøpte babyting, og handlet mat osv. Alikevel:) Jeg merket at jeg følte meg helt isloert av å bare gå hjemme, men fikk beskjed om at vist jeg ikke ville føde før uke 25, så fikk jeg ta det med ro hjemme:) ..så hadde jeg dager der jeg gledet meg til å kjøpe en body e.l., men kom ikke engang ut av bilen:-p
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Selvsagt kan du gå ut å handle! Bare pass på så du ikke blir for sliten. Har du noen du kan ta med deg og som kan kjøre er det det beste. Var i en elendig forfatning hele svangerskapet selv. Lykke til! Anonymous poster hash: 784d6...431
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Hæ man må jo ut å handle og etterhvet så oppdager ud at man må jo ta vare på barna selv om man er syk og. handle ivei. Anonymous poster hash: a7fdc...641
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Ut og handle i vei Er også sm, og trener hver dag. Anonymous poster hash: 18ff8...f30
LittLykkelig Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Drit i hva folk mener. Man kan da fint forlate huset når man er sykemeldt! Med mindre man har svineinfluensa
Gjest sussie77 Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Selvfølgelig kan man gå ut å handle selv om man er sykemeldt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Babyshopping må jo gjørs om du er sykemeldt eller ikke. Du kan ikke sykemelde deg fra det. Du kan sykemelde deg fra arbeidet og dermed få litt mer energi til andre ting som må gjørs! Anonymous poster hash: d9c4c...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå