Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Min store drøm er en tur til New York og jeg og samboeren vurderer en langhelg i desember, uten barn. Vil du anbefale å oppleve byen for første gang på vinteren eller vente til vår/sommer? Anonymous poster hash: 97759...777
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Våren! Anonymous poster hash: 0392f...cc9
MissMayer Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Vinn-vinn situasjon det der! Byen er så vakker året rundt. En tur på skøyter på Rockefeller Center er jo et absolutt høydepunkt om vinteren. Julegavehandel og kakao på City Bakery er også et must. Dere har ingenting å tape på å reise i Desember, tvert om!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Høres kjempe koselig ut! Veldig fint å gjøre unna julegaveshoppingen i N.Y. som er pyntet til jul. Gå på skøyter, koselige spisesteder, enormt utvalg av museumer og shopping, og kanskje en musikal hvis dere liker det. Anonymous poster hash: c6024...b04
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Våren - definitivt. jeg har vær der i desember også. Det kan være kos det også altså, men våren er desidert best:) Anonymous poster hash: e83c7...4af
beibilykke Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Vi var der fra 14-19 des i fjor vært der på sommeren før og. Var fantastisk det i des skiklelig god stemning, mye mindre folk enn om sommeren (selv om det stort sett var fullt over alt lilevel da) pyntet til jul. Syke shopping muligheter mtp julehandel! Dere MÅ til 21st century nær ground zero! Fantadtisk shopping senter med bare merkevarer til en latterlig penge ;) Kooooos dere
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Jeg elsker NYC i desember, og julegaveshopping er jo genialt å gjøre der :-) våren er fin, men synes været er slitsomt, for det skifter lett fra snø til sommer på en dag (i hvet fall de årene jeg bodde der). Hadde valgt desember for en helgtur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå