Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Er det er veldig vanskelig studie? Dette er det eneste jeg kunne tenkt meg å studere, men jeg er virkelig ikke god i avansert matte. Jeg likte bed.øk på vgs og fikk 5 i økonomi. Men det er denne matten da Anonymous poster hash: 2d7c5...5d7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Matten er ikke akkurat avansert, så om du ikke har helt avsmak for faget, så kommer du deg gjennom Anonymous poster hash: 9fc3e...533
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Jeg var livredd matten. Hadde 2 og 3 på videregående. Utsatte studiene i flere år pga det. Det kan jeg med hånda på hjertet si jeg angrer på nå. Det er noe helt annet på høyskolen. Og jeg har nå A og B i alle fag! Go for it! Du blir ikke å angre! Anonymous poster hash: 5218e...823
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Ikke noe problem da jeg tok det ihvertfall, men det var over 20 år siden. Tenk på studiene som en jobb og følg "arbeidstiden" så går du ut med strålende karakterer! Da jeg begynte var det forkurs i regnskap mener jeg å huske. En uke i forkant for å få ett par begrep på plass. Jeg hadde gått estetiske fag på vgs. så jeg var litt blank der, men ikke noe problem å følge med. Anonymous poster hash: 0c929...8b8
Linn2007 Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Matten er logisk og 'brukervennlig'. Dette fikser du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå