Gå til innhold

Tannbæsj - hvor lenge?

to små prinsesser

Anbefalte innlegg

Beklager ordet, men jeg regner med dere forstår hva jeg mener med tannbæsj.  :D

Ikke som vanlig avføring, men med annen konsistens, farge og gjerne med litt slim av og til.

Vi har hatt dette nå i 8 dager! Sår stump og det hele, men ingen tenner. Andre som har opplevd at dette varer lenge? Min elste hadde også tannbæsj, men da i noen dager også kom tanna. Her er ingen tann i sikte, men bare en masse bæsj. (Beklager!)

5-7 bleier for dag, inkl natt! (og hun er vanligvis litt hard i magen, gikk på sviskemos før for å få daglig avføring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske at ved forrige tann så begynte slimbæsjen(herlig ord!) en god stund før den første tanna kom her i huset. Den har kommet tilbake her, men jeg prøver å smøre meg med litt tolmodighet. Men jeg skjønner at du må være lei av å vente og ikke minst lei av å skifte på bæsjebleier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at ved forrige tann så begynte slimbæsjen(herlig ord!) en god stund før den første tanna kom her i huset. Den har kommet tilbake her, men jeg prøver å smøre meg med litt tolmodighet. Men jeg skjønner at du må være lei av å vente og ikke minst lei av å skifte på bæsjebleier!

Du husker vel ikke sånn omtrent hva "en god stund" er i tid?  :wacko:

Kjenner jeg har behov for å vite at dette veldig snart er over! Går fra vettet snart. 9.døgn med 5-7 bæsjebleier! 

Hadde det bare vært de også hadde man fått sove, men nei. Hun klynker, roper og styrer på I SØVNE! Hun sover, men jeg gjør ikke det når hun driver på slik. Hun vil ha smukken da, men spytter den ut 3 sek etterpå. Troig for ømt å suge på den. Hs sier at det trolig er flere tenner som kommer samtidig og at det sprenger ekstra. BARE KOM MED TENNENE! Det tenker nå jeg...  :wacko:

NM i trøtthet her i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror kunne være litt snodig i magen i 1-2 uker, dog ikke like heftig som det høres ut for dere

Håper på 1-2 uker jeg også. Da vil det si at vi har 5 dager max igjen!  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker vel ikke sånn omtrent hva "en god stund" er i tid?  :wacko:

Kanskje 2-3uker uten å være helt sikker. Satser på at du følger 1-2 uker :) Mi jente har jo hard mage så hun kan gå mellom 2-5 dager uten å bæsje(jeg skal ta det opp med HS på 6mnd.kontrollen), sikkert derfor jeg syntes slimbæsjperioden varte så lenge ved tannfrembrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde det sånn i to uker. Uten at det var noen tann i sikte. Gikk heldigvis over igjen, og en måned eller to etter kom det to tenner uten noe mer om og men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det sånn i to uker. Uten at det var noen tann i sikte. Gikk heldigvis over igjen, og en måned eller to etter kom det to tenner uten noe mer om og men.

Ja, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...