Gå til innhold

Tannbæsj - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Beklager ordet, men jeg regner med dere forstår hva jeg mener med tannbæsj.  :D

Ikke som vanlig avføring, men med annen konsistens, farge og gjerne med litt slim av og til.

Vi har hatt dette nå i 8 dager! Sår stump og det hele, men ingen tenner. Andre som har opplevd at dette varer lenge? Min elste hadde også tannbæsj, men da i noen dager også kom tanna. Her er ingen tann i sikte, men bare en masse bæsj. (Beklager!)

5-7 bleier for dag, inkl natt! (og hun er vanligvis litt hard i magen, gikk på sviskemos før for å få daglig avføring)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144074226-tannb%C3%A6sj-hvor-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske at ved forrige tann så begynte slimbæsjen(herlig ord!) en god stund før den første tanna kom her i huset. Den har kommet tilbake her, men jeg prøver å smøre meg med litt tolmodighet. Men jeg skjønner at du må være lei av å vente og ikke minst lei av å skifte på bæsjebleier!

Mener å huske at ved forrige tann så begynte slimbæsjen(herlig ord!) en god stund før den første tanna kom her i huset. Den har kommet tilbake her, men jeg prøver å smøre meg med litt tolmodighet. Men jeg skjønner at du må være lei av å vente og ikke minst lei av å skifte på bæsjebleier!

Du husker vel ikke sånn omtrent hva "en god stund" er i tid?  :wacko:

Kjenner jeg har behov for å vite at dette veldig snart er over! Går fra vettet snart. 9.døgn med 5-7 bæsjebleier! 

Hadde det bare vært de også hadde man fått sove, men nei. Hun klynker, roper og styrer på I SØVNE! Hun sover, men jeg gjør ikke det når hun driver på slik. Hun vil ha smukken da, men spytter den ut 3 sek etterpå. Troig for ømt å suge på den. Hs sier at det trolig er flere tenner som kommer samtidig og at det sprenger ekstra. BARE KOM MED TENNENE! Det tenker nå jeg...  :wacko:

NM i trøtthet her i huset...

Du husker vel ikke sånn omtrent hva "en god stund" er i tid?  :wacko:

Kanskje 2-3uker uten å være helt sikker. Satser på at du følger 1-2 uker :) Mi jente har jo hard mage så hun kan gå mellom 2-5 dager uten å bæsje(jeg skal ta det opp med HS på 6mnd.kontrollen), sikkert derfor jeg syntes slimbæsjperioden varte så lenge ved tannfrembrudd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...