Gå til innhold

Dialogmøte med NAV og gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk innkalling til dialogmøte med Nav, arbeidsgiver og lege i dag. Jeg er gravid i uke 24 og har vært sykemeldt i nesten hele svangerskapet.

Kan noen si meg poenget med et slikt møte? Hva lurer de på egentlig? Jeg var i begynnelsen sykemeldt pga. svangerskapskvalme og svangerskapsmigrene, samt depresjon OG blødninger.

Nå har jeg fått bekkenløsning og har kraftige kynnere bare jeg går 100 meter. Har fortsatt migrenen og får ikke lov til å ta medisiner mot den (ikke noe som hjelper ihvertfall), og jeg går til psykiater pga. depresjonen min, samt at jeg går til jordmor til samtaler for å forebygge fødselsdepresjon, som jeg hadde i mitt forrige svangerskap.

Jeg fatter ikke hva poenger med dette møtet er og syntes det er forkastelig at legen min skal måtte bruke tid hun kunne brukt på syke folk til å dra i møte med meg!

Kanskje NAV har noen gode tips som gjør at kynnerne mine blir borte eller at bekkenløsningen blir bra!  ;)

Noen som har vært på slikt møte og vet noe mer?

Anonymous poster hash: 239ff...362
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sykmeldt i begge svangerskap og sluppet slikt møte. Legen skrev i sykmeldingen at tilrettelegging var uaktuelt og dialogmøte fremstod uhensiktsmessig, da ble jeg aldri kalt inn.

Du kan jo ringe NAV og høre om det er et alternativ.

Anonymous poster hash: c0d19...1fc
Skrevet

Det kan være fordi legen er slepphendt med sykemeldinger også, ikke at det gjelder deg, men at det er derfor. At det er mere legen som blir sjekka, og du var den uheldige... Jeg ble og kaldt inn når jeg var gravid, og når jeg kom på NAV og dama henta meg, sa hun med engang at det var bortkasta at jeg kom, så vi snakket bare om foreldre penger og fødsel...

Anonymous poster hash: 217e7...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...