hipstermamma Skrevet 21. august 2013 #1 Del Skrevet 21. august 2013 Dette høres kanskje rart ut, men hvor "akseptert" er det at barnet får tisse ute, hvis det ikke er no toaletter i nærheten ? Tenker bak et tre eller no. Noen ganger så må man bare, og heller det enn at barnet tisser på seg, men føler meg ikke mindre ubekvem for den saks skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnepasser 93 Skrevet 21. august 2013 #2 Del Skrevet 21. august 2013 Det vil eg si er 110% akseptert! Må man så må man, spesielt når det gjelder barn som somregel ikkje klarer å holde seg veldig lenge Ser ofte når eg er på biltur at folk har stopt for å tisse litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 21. august 2013 #3 Del Skrevet 21. august 2013 Heilt akseptert i nødsituasjonar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 21. august 2013 #4 Del Skrevet 21. august 2013 Helt greit, såfremt det ikke er midt i gågaten Eldste her er straks 4 år, og da vi var på sommerferie hente det at vi måtte ha noen nødstopp i veikanten. Må de, så må de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøsnø Skrevet 26. august 2013 #5 Del Skrevet 26. august 2013 Helt akseptert! Må barnet, så må barnet. Selvsagt ikke midt på gaten, men i en grøftekant e.l. er det helt ok. Bikkjene tisser jo der - hvofor skal ikke ett barn i nød få gjøre det samme? MEN når det er sagt, så er det en god vane å sørge for at barnet er "nytisset" når de går hjemmefra, fra barnehagen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå