Gå til innhold

Hvor er dere fra, og hvor gamle osv!;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38, med barn på 9, 12 og 14. Så vi er litt gærne... Men ny mann og vi vil veldig gjerne få til et barn sammen. <3

Bor i en av Mjøsbyene.

Mistet i uke 6 i juni, så dette er første ordentlig forsøk etter da. Hadde prøvd aktiv i ca 3 mnd før da.

Går snart på veggen mens tida mellom EL og IKM snirkler av sted.

Annonse

Bergen, 90 modell, førstegangsprøver. Hadde vært koselig å finne andre fra Bergen siden jeg ikke har noen venner som bor i Bergen som skal ha barn.

89model fra Bergen :) Har en på 3,5 og er i første pp med forsøk på nr 2 :D

Anonymous poster hash: c4009...a6c

Annonse

38, med barn på 9, 12 og 14. Så vi er litt gærne... Men ny mann og vi vil veldig gjerne få til et barn sammen. <3

Bor i en av Mjøsbyene.

Mistet i uke 6 i juni, så dette er første ordentlig forsøk etter da. Hadde prøvd aktiv i ca 3 mnd før da.

Da er vi like gærne vi da, og fra en mjøsbyene i tillegg :-) Og ganske lik "historie" :-)

Jeg er 39 år (akuratt fylt, veldig viktig - hehe..) Har en på 12 og ei på 9. Trodde jeg egentlig var ferdig med å få barn, men så møtte jeg mannen med stor M, og vi vil gjerne ha et barn sammen. Han har ikke barn fra før, så jeg gleder meg til å kunne gi han den gaven ♥  Nå er jeg veldig klar og kan nesten ikke vente :)

Vi mistet i uke 8 - i juni, så dette er også vårt første ordentlige forsøk etter MA. Det var full klaff på første forsøk forrige gang, så jeg håper jo på det samme denne gangen.

Lykke til! Vi får følge hverandre litt her inne...

Bor i en av Mjøsbyene.

Da er vi like gærne vi da, og fra en mjøsbyene i tillegg :-) Og ganske lik "historie" :-)

Jeg er 39 år (akuratt fylt, veldig viktig - hehe..) Har en på 12 og ei på 9. Trodde jeg egentlig var ferdig med å få barn, men så møtte jeg mannen med stor M, og vi vil gjerne ha et barn sammen. Han har ikke barn fra før, så jeg gleder meg til å kunne gi han den gaven ♥  Nå er jeg veldig klar og kan nesten ikke vente :)

Vi mistet i uke 8 - i juni, så dette er også vårt første ordentlige forsøk etter MA. Det var full klaff på første forsøk forrige gang, så jeg håper jo på det samme denne gangen.

Lykke til! Vi får følge hverandre litt her inne...

Det var morsomt at det var flere "gærne gamlinger" her.

Jeg hører til i Oppland jeg da.

Jeg går snart på veggen, og prøver i grunnen å skjule akkurat det for samboer. Men jeg tror ikke det lyktes helt. hehe

Jeg hadde trolig EL ca 14.8, men har ganske varierende sykluser, så jeg skal prøve å vente med å teste til neste lørdag. Vil gjerne gjøre det "sammen med han" (altså tisse skal jeg få til alene...) og har noen nattevakter dagene før. Jeg tror jeg må be han gjemme graviditetstestene. ;)

Kommet langt i syklus du da?

Jeg er opprinnelig Opplandjente jeg også :-)

De gærne har det godt!

Jeg har IKM 12 september, så det blir en aktiv uke nå :P

Mine sykluser er regelmessige, så jeg håper på det beste!

Jeg tror virkelig ikke jeg hadde klart å vente så lenge med å teste.

Kjempe masse lykke til i alle fall :-)

86 modell fra Tønsberg :) Har en sønn på 5 år, og prøver, prøver og prøver på et søsken som lar vente på seg....... :S

Da er vi like gamle fra samme sted :)

Så gøy! Kanskje vi egentlig kjenner hverandre da :D

86 modell fra Tønsberg :) Har en sønn på 5 år, og prøver, prøver og prøver på et søsken som lar vente på seg....... :S

Da er vi like gamle fra samme sted :)

Så gøy! Kanskje vi egentlig kjenner hverandre da :D

kanskje???:) har ei jente som fyller 5 nå i okt. Og en gutt på 2,5 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...