Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Hei. En god kompis av meg fikk vite at han har kreft i prostata og må opereres så fort som mulig. Jeg ønsker å sende han en melding, men er satt ut og vet ikke hva jeg kan skrive til han. Er noen snill og har noen innspill. Takk. Anonymous poster hash: d4c3c...ee0 Anonymous poster hash: d4c3c...ee0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Send en melding om at du tenker på han, og er der for han om han trenger noen å feks. snakke med. Anonymous poster hash: bc2e8...a84
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Bare vær deg selv. Han har fått en sykdom, men han er fremdeles den han var før han fikk diagnosen. Si at du har fått høre at han har fått kreft, at du tenker på ham og ønsker ham lykke til med operasjonen. Si at du er der for ham om han ønsker å prate eller om du kan gjøre noe for ham. Husk at han fremdeles er den kompisen du alltid har kjent. Da er det litt enklere. For de aller fleste så har prostatakreft gode prognoser. Anonymous poster hash: e3945...da9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Skriv noe om at du hører at han er syk og skal opereres, at du sender ham gode, sterke bli-frisk-fort-tanker. Og god bedring. Ikke skriv "lykke til", det lyder så skjebnessvangert. Anonymous poster hash: ade00...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå