Gå til innhold

Jeg ANER ikke hva jeg vil bli !! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 år, å har ikke engang fullført vgs.. Har barn,mann og hus, men savner virkelig å "være noe". Er fortiden arbeidsledig, å kan kun jobbe i butikk osv grunnet manglende utdannelse. Det jeg brenner for er interiør, men hva kan jeg utdanne meg som for å kunne jobbe med det? Er ikke det et hard marked å komme inn på? Liker også å jobbe med barn, men et er også sånn at jeg ikke vil jobbe fulltid når jeg har små barn selv. Kan man jobbe deltid i feks barnehage? Har tidligere begynt på Helsefagarbeider på NKI, men har ikke fullført alt. Har også vurdert sykepleier,Tror ikke jeg er psykisk sterk nok til å takle døden osv. Er dette noe man MÅ være med på hvis man er sykepleier? 

Har dere noen tips til meg, hva jeg kan utdanne meg som? Som ikke tar veldig mange år? Jeg kommer til å ta en eventuell udannelse på nett, da jeg MÅ jobbe ved siden av, da vi skal kjøpe ny bolig snart. 

Vet det er vanskelig for dere å si da, men  :)

Anonymous poster hash: 6e87a...64a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med dette da?

http://m.nki.no/hva-tilbyr-vi/interioerskolen-boligmiljoe

Jeg er i omtrent samme situasjon som deg. Må jobbe ved siden av for å beholde hus og hjem. Har tre barn.

Jeg synes du fortsatt er ung og har mange år på deg før det er for sent, memory om du vet hva du vil bli er det bare å sette i gang først som sist

:-)

Hilsen 35 år gammel trebarnsmor som skal hive seg på nettstudie selv...

Anonymous poster hash: 2d141...223

Skrevet

memory skal være "men"

Skrevet

Leste gjennom studiet selv nå, og det ser faktisk veldig interessant ut!! :-)

Skrevet

Tusen takk for link! Det så veldig interessant ut ja!! :) Jeg føler meg ikke så ung, hehe, hvertfall ikke når jeg egentlig ikke vet hva jeg vil bli, men interiør er jo noe jeg bare elsker, å kunne tenkt meg å jobbet med det.  Men hvor kan man jobbe med dette kurset/utdannelsen tru? Er dette noe man må ta for å komme inn på en annen skole etterhvert? Har jo hørt at det er vanskelig å få jobb i interiørbransjen, men det hadde jo vært drømmen egentlig  :)

Skrevet

opp  :)

Skrevet

Nesten litt deilig å lese om flere som har det sånn. Jeg er 29, og aner fortsatt ikke hva jeg "vil blI". Er liksom ingenting som frister nok.Jeg misunner virkelig de som vet fra de er 10 år at de vil bli kokk eller brannmann.. Men, jeg vet om 50åringer som fortsatt ikke vet hva de vil bli jeg, så det er nok mange som oss.. ;) Men, hadde vært deilig å funnet noe man virkelig ville, og ikke bare gå på jobb fordi man MÅ..

Anonymous poster hash: 1289d...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...