Prinsen og mamma`n :) Skrevet 21. august 2013 #1 Del Skrevet 21. august 2013 Hva har dere med til barnehagen når barnet deres har bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmelon Skrevet 21. august 2013 #2 Del Skrevet 21. august 2013 Hører til på småtroll 2-3 jeg da. Men, i vår bhg har vi ikke med noen ting. Bursdagsbarnet får velge hvilken materett de vil ha på dagen sin. Også får de krone og blir sunget for da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 21. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2013 Hos oss er det vi foreldrene som har med noe som vi ønsker at barna skal få.. Synes det er litt vanskelig, noen har jo allergier og div.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 24. august 2013 #4 Del Skrevet 24. august 2013 Hør litt med barnehagen om hva som er populært og hva de andre foreldrene pleier å ta med. Enkelte ganger har jo barna med allergier eller intoleranse erstatninger liggende i bhg. I vår bhg er det ikke lov å ha med kake. På mine år med barn i bhg har jeg hatt med pizzasnurrer, horn med ost og skinke (noen uten skinke pga svin), matmuffins og fruktfat. Det enkleste var fruktfatet, og det var også det mest populære blant barna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå