Bustetroll Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Leste her i går at det var salg på barnas hus.. Er det samme salget på den på cc vest? Trenger ull og barnehagetøy, så hadde vært kjekt siden jeg skal til området i dag.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg var der for en time siden, og der var ikke noe ull på salg. De hadde endel yttertøy, og litt "vanlige" klær. Tror de var ganske så utplukket nå. I tillegg så har de bare 50% på sengetøy der mot 70% på de andre barnas hus butikkene jeg har vært i i det siste. Hvis du skal ha ull, så hadde de ganske mye på salg på Fru Lyng på Steen og strøm sist jeg var innom. Anonymous poster hash: 84f32...b39
Bustetroll Skrevet 21. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2013 Jeg var der for en time siden, og der var ikke noe ull på salg. De hadde endel yttertøy, og litt "vanlige" klær. Tror de var ganske så utplukket nå. I tillegg så har de bare 50% på sengetøy der mot 70% på de andre barnas hus butikkene jeg har vært i i det siste. Hvis du skal ha ull, så hadde de ganske mye på salg på Fru Lyng på Steen og strøm sist jeg var innom. Anonymous poster hash: 84f32...b39 Åh.. =( Nei da gidder jeg ikke stoppe innom. Angrer på at jeg ikke kjøpte mer ull da det var halv pris i vår!
Bustetroll Skrevet 21. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2013 GLad jeg tok en tur.. de hadde jo en liten søt reimadress i str 62 på 70 % :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå