Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Fikk dere noe? En hilsen? Skatteattest? Avslutningsfest? Jeg har jobbet på samme sted i 10 år og har akkurat sluttet... Har ikke hørt et pip og synes det var en merkelig avslutning på et så langt arbeidsforhold.. Jeg forventet ikke full fest, men jeg synes det er dårlig av min sjef å ikke si noe som helst. Er 2 mndr siden jeg var ferdig der og hun hadde ferie siste ukene jeg var der. Anonymous poster hash: f1254...d7e
Monajenten Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Syns det hørtes rart ut. Vi har en som slutter på jobben nå, og der blir det full fest! Da vikariatet mitt gikk ut i forrige jobb (7 mnd jobbet jeg der) hadde vi god lunsj, jeg fikk nydelige blomster og kort, og til og med tale. Det var grusomt trist, hehe. Syns det er kjemperart og trist at du ikke har fått noe som helst avslutning.
Fesshompa Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Jeg jobbet et sted i 1.5 mnd og fikk avslutningsgave. Merkelig gjort av sjefen din å ikke ordne til noe!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Der jeg har sagt opp selv har jeg ikke fått noe. Men jeg har selv hatt kake med. Trodde det var vanlig jeg? Der jeg jobba som vikar i 5 år fikk jeg fat og skål fra Black Shop Design. Jeg jobba gjennom vikarbyrå på forskjellige avdelinger, men med samme sjef. Hun jobba hele tiden for å få meg fast ansatt, men ledelsen ville bare ha vikar. Anonymous poster hash: 130c7...33f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Tja, min erfaring er delt. Da jeg avsluttet mitt første arbeidsforhold fikk jeg ingen oppmerksomhet, mens min kollega som slutten noen med etterpå fikk stor fest, taler og gaver. Da jeg avsluttet mitt andre arbeidsforhold fikk jeg masse oppmerksomhet, taler og gaver... Trynefaktor, ledelse, kollegie - mye som spiller inn. Hva er kulturen i bedriften? Kanskje får ingen? Anonymous poster hash: f6685...2bb
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 fikk ikke noe, ikke et so long, good luck en gang.. jobbet der i 7år. Anonymous poster hash: df546...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå