Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Noen sier at det tar lengre tid å komme tilbake til vekten din når du får flere barn. Jo flere barn jo lengre tid/vanskeligere tar/blir det sier de. Har selv ikke erfaring, men lurer på om det kan stemme? Hvordan var det med dere som har flere enn ett barn? Tok det virkelig lengre tid å få kroppen deres tilbake igjen? Anonymous poster hash: 87b06...801
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg fødte mitt tredje barn for 3 mnd siden og har kun gått turer og har nå ca 4 kg igjen, så er jeg på 51 kg som jeg var før jeg ble gravid(tror jeg!) Kan hende de siste kiloenen sitter bedre,men det får vise seg. med de to andre trente jeg på treningsstudio,men nå har jeg ike tid eller ork, så da får det ta litt lengre tid rett og slett. Er heller påpasselig med hva jeg spiser. Anonymous poster hash: 400db...937
*Yuna* Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Etter første var kroppen tilbake etter 3 mnd. Med nummer to tok det nesten ett år. Hadde nok sammenheng med at jeg hadde mindre tid til å trene og slikt.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Etter to mnd var jeg tilbake til det jeg veide før jeg ble gravid, og da har jeg ikke gått turer engang. To barn hjemme på sommeren, og mannen har måttet jobbe ekstra mye, så jeg har vært mye alene med dem. Har knapt rukket å få i meg mat, og det har ikke vært så hyggelig. Gikk fra 66 til 80 kg i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Med første var jeg utrent da jeg ble gravid. 6mndr etter fødsel brukte jeg mammabukser, tok meg 3år og komme ned til NESTEN startvekt..Manglet vel 5-7 kilo...(av 42 jeg la på meg) Fortsatte og trene og spise sundt,- ble gravid med nummer to. Gikk opp 11kilo, var nede i før gravidevekt da jeg reiste hjem, og ende i vekta FØR jeg ble gravid med førstemann etter 3 mndr.:Baren vedo gspise og trene som nå var blitt notmalt for meg. VEkta er holdt i 7 år etter siste fødsel Så livvstil og fysisk form er viktig mtp tiden ETTER fødsel iallefall......... Anonymous poster hash: 0b31c...6a7
Elsker livet Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 For meg har det gått like fort hver gang.
Trultemor85 Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Jeg synes det var lettere etter nr 2. Lettere å trene også var sprekest etter nr 2 enn t.o.m før nr 1. Venter nå nr 3, og ikke sprek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå