Gå til innhold

Er dette... Positivt?

Anbefalte innlegg

I flere dager nå har jeg hatt mensmurringer/ stikkinger.. Det kommer SÆRLIG mye etter jeg har tissa feks. Et slags press ;) de siste to KVELDENE kommer kvalmen for fult.. Bare lukta av mat får meg til å vrenge meg.

Puppene,litt følsomme,men ikke veldig...

Og(som jeg hadde med de forrige graviditeter ) BARE fysen på junk food... Men det er allikevel ca syv dager til mensen... (Kan være litt kortere).

Jeg tør nesten ikke tenke positivt om dette..

Anonymous poster hash: 90434...81a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144074147-er-dette-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker

LilleMille89

i dag, 16:14

Hei. Jeg har dessverre ikke noe svar til deg men lurer selv på det samme. Hadde en medisinsk abort 7. August.

Blødninger startet 8. August. Første samleie vi hadde ubeskyttet var 15., så 16.,17., og 19. Har lest at man ofte får tidlig eggløsning etter en abort, gjerne etter 1-2 uker. Følte symptomene ga seg raskt (de jeg hadde var hyppig vannlating, dårlig nattessøvn men mye trøtt og masse blunder på sofaen, stålsmak i munnen, brekninger, halsbrann, hodepine, oppblåst) Nå har jeg igjen de siste 2-3 dagene hatt mye halsbrann igjen, mensmurring uten blod, vert humørsyk og trøtt, hatt hodepine, sovet bra på kvelden på sofaen men ikke på natten i sengen og lurer på om jeg i går kan ha hatt en festeblødning (20.)blodblandet utflod, om det er mulig? Jeg måtte ta medisinsk abort da jeg hadde tatt både Isotreionoin og Luthionit (Lithium) de første 3-4 ukene og sjangsene for skader var alvorlig stor og det var eneste rådet jeg fikk. Har såklart ikke fortsatt på medisin. Vi startet prøvingen igjen så snart blødningene var over og prøver fortsatt. Tar gjerne imot råd :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...