Gå til innhold

Snille damer, kan de hjelpa meg?Venta ein menstruasjon etter spontanabort?

Anbefalte innlegg

Hei damer! Litt audmjuk for å skriva her inne på sida til dykk som verkeleg strever, men lurer på om de kan hjelpa meg. Ingen veit meir om dette enn dykk. Eg har mista to gongar, ein ma i veke 9, ein sa i veke 10(?) for to veker sidan. Veka før eg mista meinte legen at eg kun var 6 veker på vei. På ultralyd fredag for nesten to veker sidan var hcg heilt nede i 3500, eg blør ikkje lenger, kun pittelitt.  Min lege seier at ein ikkje blir gravid før kroppen er klar. Men Haukeland seier at ein skal venta ein menstruasjon. Eg kjenner fleire det har lykkast for utan. KVa informasjon har de fått? Eg har jo ikkje hatt utkraping eller noko.

Er det nokon som veit kva Mortensen på sentrumslegane meiner om dette temaet? eller andre  anerkjente legar?

Håpar de kan svara meg. Veit ikkje kva eg skal gjera. Sist eg mista ville eg ikkje venta, då tok det likevel eit halvt år. No når eg har mista to gongar, er eg veldig redd for å gjera noko feil.

Blir utruleg takknemleg for svar.

Fortsetter under...

denne delen av forumet er for de som sliter med å få et barn. det inkluderer både de som aldri har vært gravid og de som har hatt abort...

jeg vet dessverre ingenting om dette. håper noen andre kan svare deg!

Ser det er noen dager siden denne tråden er skrevet på, men svarer allikevel.

Leit å høre du har mistet to, håper du lykkes neste gang :-)

Man er anbefalt å vente til man har hatt en blødning, men må ikke. Det skal være lettere å bli gravid etter en sa fordi man har hormoner igjen i kroppen.

Men det er en liten økt sjanse for sa hvis man ikke venter etter en blødning, pga det kan ligge rester igjen i livmor.

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 82d37...a3a

Legene liker forresten at man venter til man har hatt en blødning, for å lettere kunne fastslå hvor langt man er på vei. Sikkert for å spare det offentlige for en ultralyd...

Anonymous poster hash: 82d37...a3a

Annonse

Sjansen for ny SA/MA er økt dersom man blir gravid uten mens i mellom. Jeg har hørt at man bør vente 3 mens før man prøver på nytt, men det er ikke godt å si. 

Har selv 5 SA/MA bak meg og har i dag testet positivt rett etter en SA... Så jeg er veldig spent selv, men veldig forberedt på at det ikke går bra denne gangen heller :/

Anonymous poster hash: 97972...a80

Sjansen for ny SA/MA er økt dersom man blir gravid uten mens i mellom. Jeg har hørt at man bør vente 3 mens før man prøver på nytt, men det er ikke godt å si. 

Har selv 5 SA/MA bak meg og har i dag testet positivt rett etter en SA... Så jeg er veldig spent selv, men veldig forberedt på at det ikke går bra denne gangen heller :/

Hvor har du dette fra? Kan du henvise til kildene dine?

Jeg har brukt Mortensen før og kan ikke snakke for han: spør han heller per sms eller epost.

Han er veldig flink

Hvor har du dette fra? Kan du henvise til kildene dine?

Jeg har brukt Mortensen før og kan ikke snakke for han: spør han heller per sms eller epost.

Han er veldig flink

IVF avd. på Ullevål.

Så Mortensen har ikkje sagt til deg kva han tenker om dette? Gidd han svara på mail altså? No er det uansett ikkje så aktuelt for meg, for eg blør enno, 4 veker etterpå! Kanskje er noko av dette mensen? Ikkje godt å sei. Fortvila altså. Til deg over: Gratulerer så inderleg masse!! Håpar det går bra!

Tusen takk for svar!

Så Mortensen har ikkje sagt til deg kva han tenker om dette? Gidd han svara på mail altså? No er det uansett ikkje så aktuelt for meg, for eg blør enno, 4 veker etterpå! Kanskje er noko av dette mensen? Ikkje godt å sei. Fortvila altså. Til deg over: Gratulerer så inderleg masse!! Håpar det går bra!

Tusen takk for svar!

Kanskje du burde ringt og spurt om en sjekk siden du fortsatt blør?

Takk for gratulasjoner, får bare vente spent på åssen det går...

Annonse

Hei! Tusen takk for at du spurte! Det gjekk fint. Hadde like mykje rester som sist us, men trong ikkje utskraping. FEkk resept på provera, men så stoppa blødningane av seg sjølv. Så no venter eg på eggløsning :) Lykke til til deg med ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...