Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Er det noen her som gjør det samme?? Jeg har verdens flotteste mann son jeg elsker over alt! Ville ikke byttet han bort mot alt i verden! Og heller ikke være utro mot! Likevel og ganske ofte drømmer jeg at jeg er utro mot ham med andre gutter (bekjente) av meg.. Hvorfor??? Er det noen som kan noe om drømmetyding der ute? Evt som opplever/drømmer det samme? Når jeg våkner så tenker jeg jo bare "huff" også holder jeg rundt mannen min med god samvittighet om at det bare var en drøm/mareritt Anonymous poster hash: c3f7d...557
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: c3f7d...557
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 jeg har også drømt dette mange ganger! er ikke noe morsomt i det hele tatt, og som du våkner jeg og er lei meg, men puster lettet ut og holder om mannen min vet ikke hvorfor det er slik jeg. men vet at jeg drømmer slike drømmer oftest når jeg går svanger. da er det sexdrømmer konstant! Anonymous poster hash: 5c2fe...509
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Hejhej er vi bare to ? Anonymous poster hash: c3f7d...557
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Drømmer det ofte, spesielt om en tidligere flamme. Begynner å lure på om det ligger noe bak. Anonymous poster hash: e7f0e...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå