Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Jeg har to gutter, 3 og 6 år, som er glad i mat. De er normalt aktive og slanke gutter, men begge er opptatt ev mat og måltider. Sier skjelden eller aldri nei takk til en brødskive. Sier aldri nei takk til kveldsmat selv om middag kun var for 30 min siden (tilbyr ikke kveldsmat da, men de hadde garantert svart ja.) De spiser ikke spesielt mye, men er bare opptatt av mat. Eller, 6 åringen har visst hatt en enorm apetitt på sfo før skolestart....men ellers er de ingen storspisere. Bør jeg være glad eller stresset over matinteressen?? Anonymous poster hash: 8bb60...413
Gjest Julia1984 Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg vet hvertfall at det er fryktelig slitsomt med alternativet slik jeg har......nemlig hvert måltid er en kamp!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Kanskje høy forbrenning? Samboeren her har veldig høy forbrenning, og har helt siden han var 2 år vært langt over gjennomsnittet glad i mat.. Han spiser lett 6 brødskiver til frokost, bare for å putte i seg et eple og en banan eller lignende 1,5 time etterpå! Han kan stappe innpå en hel pose godis av gangen, smekke i seg en stor burger, med både pomfrits og dessert til osv Skulle tro han var veldig overvektig sant? Men neida, han er 181 cm og nå ligger han på ca 77 kg, dette er det meste han har veid i sitt liv.. Anonymous poster hash: 69279...6d2
Popelko Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Vær glad de spiser. Vi har en av hver. Eller,eldste er glad i brødskiver og havreknekkebrød, men ikke noe glad i varm mat. Minste spiser minst like mye som meg til middag, og spiser bra med brødmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå