Gå til innhold

Omskiftelig gutt, gode og dårlige perioder.. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 3, snart fire år som har gode og dårlige perioder på ca 2-4måneder av gangen. På gode perioder er han til å smøre på brødskiva, blid og fornøyd. I de dårlige periodene er han et trasstroll, vil ingenting, virker litt mutt og føler vi må kjempe om alt. Han blir så lett oppi det, kaotisk og bruker lang tid på å regulere seg ned. har også huøpig nattskrekk i disse periodene. Det er ikke noe spesielt som skjer i disse periodene så vidt vi kan se..

Broren hans er mer "jevn". Noen andre som har det sånn? Begynner å lure noe ganger..

Anonymous poster hash: 814d7...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte egentlig ikke så mye av innlegget ditt...

Anonymous poster hash: 22bac...49f

Skrevet

Man hører om barn med enkelt temperament og vanskelig temperament, min synes jeg det i går i perioder med. Han har lange perioder hvor han virker litt mutt, trasser mye og virker ikke helt fornøyd, også har han perioder hvor han er føyelig, virker tilfreds etc. Poenget er at det kommer i perioder, men med min andre gutt er mer jevn i humøret, han er stort sett fornøyd og blid men litt hissig, men det er ganske konstant..

Vet ikke om denne forklaringen hjalp stort.. Man hører jo om depresjoner og bipolare lidelser med mye svingninger, uten at vi akkurat har tenkt i de baner da.. Ville bar høre om andre også opplever det sånn..

Anonymous poster hash: 814d7...418

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...