Gå til innhold

Når begynner dere med ull i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig å vite når jeg skal kle på sønnen ull. Idag var det 7 grader da vi sto opp og dro i bhg og 20 grader når jeg henta han. Registrerer at bhg ikke gidder å skifte klær hvis ikke de er veldig skitne så tror ikke de har mulighet til å skifte klær i løpet av dagen hvis det blir for varmt.

Anonymous poster hash: d5e4c...7bf

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Når det blir kaldt! Men det er jo fullt mulig å variere med tykkelsen på ulla. Helt fra den tynne sommerulla til de skikkelig gode og tykke ullplaggene. ;-)

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvis de ikke har mulighet til å kle av barna når det blir såpass varmt på dagtid, ja da hadde jeg virkelig tatt en prat med de ansatte!!!!! Det kan høre ganske kjølig om morgenen og naturlig at vi kler oss litt ekstra da. Enda mer naturlig å kle av seg utover dagen.

Når det er sat synes jeg det er alt for varmt med ull nå, her er det hvertfall sommer ennå. Er det kaldt om morgenen så kle på bukse, t-skjorte, collegegenser og en tynn jakke. Utover dagen kan både jakke og genser tas av.

Husk at barna er aktive!

Skrevet

Når det blir kaldt og er kaldt utover formiddagen og dagen. Ellers er vel en dress utpå vanlige klær nok en stund til. De er vel også sjelden ute med en gang de kommer i bhg om det er så kaldt?

Jeg har brukt Devold til lillebror og det er behagelig å gå med selv om temperaturen ikke er minusgrader :)

Gjest sussie77
Skrevet

Begynner når det blir kjølig også utover dagen. Som oftest ut i September en gang. Nå er det fortsatt sommer her. Litt kjølig på morgenen, men da tas det på bukser. Og så sender jeg med shorts i sekken.

Skrevet

Begynner med ull når det er 0 grader om morgenen og maks 5 grader på dagtid. Utover det holder det lenge med sokker, bukse, genser.....vanlige klær!! Husk at barna er aktive!

Anonymous poster hash: 03145...622

Skrevet

Brukar ullbody og ullsokkar i bhg no, drøyar litt med longs under buksa.

Skrevet

Har ikkje byrja enno, men tenkjer eg kjem til å ta på tynne ulltrøyer på våte og sure dagar her.  Tek ikkje på ulltøy på dagar når det er meldt over 15 grader, då tek eg heller på jakke el , slik at det er enkelt å ta av eit lag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...