Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Vi har 3 barn fra før- På Fem, tre og ett år. I det siste har vi snakket litt om å prøve på nummer fire. Noen som vil dele erfaringer rundt det å ha fire barn? Anonymous poster hash: 2e307...f31
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Vi hadde så smått begynt å tenke på om vi skulle prøve på en nr fire, når jeg oppdaget at jeg allerede var gravid. Nå har siste tilskudd pås tammen kommet, men er bare noen mnd gammel enda. Mine barn er imidlertid litt eldre enn deres, eldste er 8, og nest yngste fire. Jeg synes det har vært helt supert å få nr fire, nrå det var såpass stor aldersforskjell opp til neste, men tror kanskje jeg hadde sett litt "mørkere" på det om nest yngste var bare to når fjerde kom. Våre barn er jo såpass små at jeg ikke har erfaring som firebarnsmor til større barn, men foreløpig er det abre flott i alle fall. Storesøsknene elsker babyen over alt på jord, og kan ikke få nusset og kost nok, og er bare gode og omtenksomme mot babyen. Våre er også så store at de er til god hjelp, eldste kan passe babyen dersom jeg må ta en dusj, få laget middag e.l, og det merker jeg er til god hjelp. Jeg synes i grunn det har vært så flott å få nr fire, at jeg slett ikke ser på det som helt usannsynlig at jeg etterhvert kunne tenke meg en nr fem også.. (Men der hadde nok mannen trengt litt mer overtaling ) Selvsagt er det hektisk på ettermiddagene, når lekser skal gjøres, barn hentes og bringes her og der, kameratbesøk som kommer og går osv. Noen ganger går det litt hett for seg, når man er alene med alle fire, og gjerne skulle vært på to plasser på samme tid. MEn stort sett fungerer det bra, og ting har en tendens til å løse seg greit. Og det er utrolig så flink man blir på organisering med fire unger Det er klart det er litt vanskeligere å få barnevakt til fire unger, men det går det også. (Og det blir for vår del selvsagt enklere også, når babyen blir litt større, slik at den ikke ammer lenger. ) Jeg har i alle fall ikke angret på at nr fire kom. Anonymous poster hash: 3cca2...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå