hipstermamma Skrevet 20. august 2013 #1 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg er alenemamma til en liten pike på snart 4. Det som er en utfordring for meg er at jeg har et litt for lite nettverk når det gjelder folk som kan stille opp og være barnevakt en gang i blant. Er det noen som har vært gjennom det samme og/eller har no tips å komme med, når det gjelder å finne en barnevakt (og da snakker jeg ikke om overprisede barnevaktbyråer..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnepasser 93 Skrevet 20. august 2013 #2 Del Skrevet 20. august 2013 Litt lettere om du skriver hvor du bur ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnepasser 93 Skrevet 20. august 2013 #3 Del Skrevet 20. august 2013 Ellers er det og om du er villig til å betale, eventuelt hvor mye. Ellers er det vel enklest å spør familie venner, det har og litt å si om hun er enkel å ha med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hipstermamma Skrevet 21. august 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg bor sentralt i Oslo, og hun er flink til å si ifra om hva hun vil/syns/liker/ikke liker, og det gjør ting ganske enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå