Gå til innhold

Syk pga svangerskap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sykemeldt i svangerskapet pga bekkenløsning og alvorlig astma som ikke var regulert (mye inn og ut av sykehus). Så fikk jeg babyen og astmaen regulerte seg selv men bekkenløsning har jeg enda.

Dette er 2 svangerskap jeg har hatt bekkenløsning og jeg føler at jeg forblir dårlig og kommer meg aldri tilbake i det "normale" hvor jeg ikke sover med puter mellom beina, tar smertestillende og har konstant vondt til tross for at jeg går til fysio, trener det jeg klarer å gjennomføre i varmt vann osv.  

Jeg studerer til sykepleier som ikke er forenlig med bekkenplagene og er nå redd jeg kanskje ikke kommer meg gjennom skolen og kanskje ikke klarer å jobbe som sykepleier noen gang. Så hjelp: hvilke muligheter har jeg? Har jeg krav på noe omskolering osv dersom jeg blir langtidssykemeldt fra skolen pga plagene og aldri klarer å gjennomføre?

Anonymous poster hash: f5cdb...5d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi - kanskje du har fått kronisk bekkenleddsyndrom! :(

vet dessverre ikke noe om det du spør om, men vil ønske deg lykke til uansett :)

Anonymous poster hash: 3e0eb...76a
Skrevet

Ett ord: Kiropraktor!!!

Siden du ikke bli bedre kan det være en LÅSNING i stedet for løsning. Jeg ble bra. Verdt et forsøk.

Anonymous poster hash: 1112f...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...