Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 jeg og min kjære skal reise på en ukes ferie alene i løpet av neste år. vi snakket først om å dra til Paris, men nå har jeg hørt at det skal være veldig fint å reise til i Italia.... noen som har vært i Paris eller et sted i Italia og vil komme med anbefalinger???? vi skal reise uten barn og andre voksne, bare oss to på en romantisk ferie :-) Anonymous poster hash: 47821...b5a
:-)))) Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg eeeeelsker Italia! Har vært mye i Toscana og der er det utrolig fint, mye å besøke men da burde man dra litt rundt. Ellers tror jeg ikke dere kan ta feil om dere tar en tur til Sicilia...har ikke vært der selv men det skal være utrolig fint der. Litt mer uoppdaget enn Toscana kanskje...
soleia Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Likar meg godt begge stader, men med ei heil veke hadde eg nok valgt Italia. Kjem jo an på kva de likar, men eg kunne tenkt meg nokre dagar i cinque terre. Har vore der på dagstur, og syntes det var nydeleg. Er fine ruter å gå turar, om de trives med det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 tusen takk for svar :-) skal Google litt ;-) hi Anonymous poster hash: 47821...b5a
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 For meg er en uke i Paris litt lenge, er ikke så stor fan av byen. Italia derimot Jeg er veldig glad i Verona, fantastisk by! Området rundt Garda-sjøen er også flott, spesielt den lille byen Sirmione. Hvis dere ønsker tur til rivieraen er både San Remo og Arma de taggia steder jeg kan anbefale. God tur og kos dere
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Italia er fantastisk (spesielt Toscana)! Mye å oppleve, nydelig landskap og god mat & vin. Paris holder det å ha en langweekend i. Anonymous poster hash: f1123...e00
Cheeks Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Siden det er snakk om en hel uke og ikke en langhelg ville jeg valgt Italia. Personlig syntes jeg 1 uke i Paris blir litt mye. I tillegg til de stedene som er nevnt over syntes jeg Amalfikysten er helt fantastisk, dere kan enten ta tog eller leiebil fra Roma og utforske Sorrento, Positano, Amalfi og kanskje ta et par dager på Capri. Buon viaggio! (Ja jeg måtte google )
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Jeg elsker Italia! Som noen andre nevner over her; Cinque Terre! Mitt favorittområde i hele verden! Dersom du vil ha litt mer "by" kan du bo i La Spezia og bruke det som utgangspunkt (selv om den byen i seg selv ikke er så veldig spennende) og dra dagsturer til Cinque Terre. Fantastiske turmuligheter og akk så romantisk Anonymous poster hash: 44162...e79
2 prinser <3 Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Elsker italia! Paris er ikke noe serlig synes jeg. Men itaaaliaa<3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 så flott å få så mange svar :-) tusen takk Anonymous poster hash: 47821...b5a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 #11 hi som skrev ;-) Anonymous poster hash: 47821...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå