Gå til innhold

Flere med tre tette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen i det tredje svangerskapet i forhold til de to første? Jeg synes alt er så mye tyngre denne gangen. Og så føler jeg meg så hoven nedentil, kjennes nesten ut som at hele livmoren er på vei ut. Alle bevegelser foregår laaangt nede og jeg må tisse hele tiden. Er bare 26 uker på vei, så er spent på hvordan det blir senere i svangerskapet.

Anonymous poster hash: ab706...f25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg venter nr nr 3.

formen min har igrunn aldri vært så bra som i tredje svangerskap. meeeen så plutselig i uke 24 kom bekkenløsning å halsbrann av en annen verden..så nå i uke 27 ble jeg sykmeldt grunnet bekkenløsning. syns bekkene er mye verre nå enn i de to andre svangerskapene, så spent på om jeg i det hele tatt klarer å komme tilbake på jobb før termin. men ellers er formen fin i grunn:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har akkurat samme følelse som deg hi, på at alt vil dette ut..

Jeg et stort sett stuptrøtt, nen ellers ingen andre plaget. Hos meg komner bummer 3 3,5 år etter første.

Skrevet

Mitt tredje svangerskap opplevdes som det tyngste, 3.5 år mellom nr en og tre.

Nr fire to år etter var noe helt annet, var i kjempeform.

Men dette, nr fem, tåler tydeligvis kroppen dårligst....

Skrevet

Signerer her! Kjenner vanvittig nedpress allerede.. Kjenner utrolig mange spark rett på innsiden der nede og det føles som at snuppa skal stikke foten ut.. ( vet at det ikke skjer altså.. ;) ) bekkenløsning kom allerede i uke 14 denne gang ;) og er usannsynlig trøtt og sliten! Meen aller siste gang dett.. Og skal prøve å nyte det å godt jeg kan.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...