Gå til innhold

mann som er utro, sende brev til dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke for hevn, men fordi jeg føler at hun fortjener å vite hva slags mann hun lever med. 

Hvordan hadde du reagert på et slikt anonymt brev i posten? 

Anonymous poster hash: 5650c...512
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skeptisk. men lurt på hvorfor jeg fikk den om det ikke var sant.

Anonymous poster hash: 16e02...76a
Skrevet

hadde ihvertfall fulgt med med mannen min for å se om det stemte

Skrevet

Hadde syntes det var feigt. Hadde jo selvsagt blitt mistenksom, men kunne jo like godt være en som skulle vert jævlig...

Anonymous poster hash: 4e830...65b
Skrevet

Si ifra på en måte ihvertfall :)

Jeg er en slik person som mener at sannheten skal frem uansett.

Folk som sviker kjæresten fortjener ikke den rollen :)

Skrevet

Kan du ikke heller informere han om at han bør si det selv, hvis han ikke vil at hun skal høre det fra noen andre? Hun har rettctil å vite det, men det beste er om det kommer fra han. Og vil hun tro på et anonymt brev?

Skrevet

Haha, et brev, faktisk? Hadde syntes det var rart og litt ekkelt, men på sikt hadde jeg nok vært takknemlig. Jeg er nemlig en av dem som gjerne vil vite.

Anonymous poster hash: 2078f...d4e

Skrevet

La nå folk få leve sine egne liv uten at andre skal blande seg oppi alt.

Anonymous poster hash: 6b210...7cf
Skrevet

Hvis du ikke ønsker å fortelle direkte til damen så kan det være fint å sende et brev. Hun blir nok takknemlig for det etterhvert. Jeg hadde ihvertfall blitt det. Man ønsker vel å vite hvem man egentlig lever med.

Anonymous poster hash: ceee8...5cc

Skrevet

Synes vel i utganspunktet at du ikke har noe med det, med mindre det er venner. Det kan godt være hun er klar over det for alt du vet, men foretrekker å late som at hun ikke vet, eller at hun har tillatt det.

Om jeg hadde fått et slikt brev hadde jeg nok blitt rimelig paranoid, hvem har sendt det, og hvorfor?

Skrevet

Ingen som liker å bli lurt. Hadde heller likt å få brevet enn å leve som en idiot.

Skrevet

Jeg synes at man skal la det være.

Min erfaring er at det ikke alltid er alt man ønsker å vite...

Skrevet

Ville heller sagt ifra på sms, face eller noe annet.

Jeg opplevde det samme selv. En eks av kjæresten min fortalte meg at han hadde vært utro (ikke med henne. Men en annen) ho dret egentlig i meg , men valgte å fortelle og jeg kunne ikke vært mer glad for å høre det..

Bye bye asshole...

Hun vil nok takke deg til slutt.

Anonymous poster hash: 29103...a0b

Skrevet

La det ligge. Hvilken tilfredsstillelse får du av å påføre henne smerte?

La ham heller få vite at du vet hva han driver med, og at du vurderer å informere henne hvis han ikke kutter ut å være utro.

Skrevet

Det er ikke sikkert hun engang tror på det. Jeg fikk anonyme henvendelser på e-post om at eksen min var utro, men valgte rett og slett å ignorere det siden det var anonymt og derfor var det lettere å tro på eksen enn på personen som prøvde å si i fra. Det viste seg i ettertid å være en kompis av han som mente han skulle hjelpe meg..

Anonymous poster hash: 8b8aa...413
Skrevet

Hadde ikke greid å ta et anonymt brev seriøst. . Fortell det isåfall på andre måter.

Skrevet

Hvis du skal gjøre noe, må du ha baller til å stå fram, ikke gjør det anonymt. Jeg hadde villet vite, hadde det vært meg, men hadde ikke tatt en anonym henvendelse helt seriøst. Vanskelig når man ikke kan stille noen oppfølgingsspørsmål.

Anonymous poster hash: b9e5b...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...