Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Trur dere som ikke er det at det er en drøm å være det? Bla bla bla, og blabla og blabbediblabbediblæ Anonymous poster hash: a77ac...0ba
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Har du glemt å ta pillen din? Helt seriøst ment. Anonymous poster hash: e0519...bdf
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Være uføretrygd? Anonymous poster hash: 71e17...bf5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Å være uføretrygdet du mener? Nei, det er vel få som drømmer om det, men jeg er glad vi har den muligheten her i velferdsstaten vi som er så uheldige å være syke. Så slipper man å sulte og fryseihjel når man ikke greier å jobbe pga helsa ikke er som den burde være. Men herrefred så kjedelig det er, jeg håper at det dukker opp nye medisiner og behandlibgsformer som en dag kan gjøre meg frisk, i mellomtiden prøver jeg selv om Nav har gitt meg opp å holde meg oppdatert, tar noe nettstudier, kurs ol. Tilbake i arbeid skal jeg på et eller annet vis! Anonymous poster hash: 375ea...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå