Gå til innhold

Hva synes dere om menn som trener med tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så Usexy! Rett og slett... Lurer på om noen dame i verden kan synes at det er sexy???

Anonymous poster hash: cc186...a35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør meg liksom ingenting, men sexy er det ikke!   men de må lov til å trene med det, da det er veldig behagelig å trene i.

Anonymous poster hash: 11be8...5fd
Skrevet

Tror vel de mennene som trener i tights (mange på treningssenteret der jeg jobber) gjør det fordi det er behagelig å trene i, ikke for å sjekke damer? Og treningstights er deilige plagg å ha på. 

Skrevet

Totalt turn-off

Anonymous poster hash: b36a7...763
Skrevet

Jeg trener ikke for å være sexy, og tror ikke absolutt alle andre gjør det heller. Jeg syns de er smarte for jeg hater å trene i shorts, kun tights som holder alt på plass og er behagelig å trene i, hehe ;)

Så - jeg syns menn i tights er smart, og når det er sagt er jeg enig i at det er skikkelig usexy, akkurat like usexy som jeg er i tights! :P

Skrevet

På treningssenter er det litt turn off. Er de ute og jogger eller sykler så må de nesten få lov.

Skrevet

På treningssenter er det litt turn off. Er de ute og jogger eller sykler så må de nesten få lov.

Fordi det å være på spinning ikke er å sykle? Eller å løpe på tredemølle ikke er å løpe?

Skrevet

Jeg har jobbet på treningssenter i mange år og har kun sett en mann som har vært sexy med tights, og jeg har sett mange!

Anonymous poster hash: 6d529...921

Skrevet

Helt ok. Ikke akkurat sexy med kvapsete småbarnsmødre i thigts heller, men det er nå engang det som funker å trene i da. Uansett kjønn.

Skrevet

Haha da er vel jeg rar som kan synes at det er sexy;P 

Anonymous poster hash: f26b9...95d
Skrevet

Jobbet med en som syklet flere mil til jobb. Da han kom inn hadde han en syltrang sykkel tights, men flotte/maskuline/veltrente bein.

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle feste blikket.

Sexy spør du meg! Men kommer vel litt an på hvilken kropp som bærer den.

Anonymous poster hash: d871e...1f2

Skrevet

Syns samboeren er ganske sexy i tightsshorts :D

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Har han kropp til det, er det sexy.

Har han ikke det, er det praktisk.

Jeg tenker svært sjelden over hva folk trener i, er bare gørrmisunnelig at de orker å trene i utgangspunktet  :rolleyes:

Skrevet

Men igjen HI, er du sexy når du trener, og hva har du da på deg? Har kunder som bruker mer tid på en time til å studere seg selv enn å trene. Vi har mange og stooore speil.. og så er man jo ikke så søt med 160 i puls heller som når man ligger på rundt 100.. 

Skrevet

Helt ok. Ikke akkurat sexy med kvapsete småbarnsmødre i thigts heller, men det er nå engang det som funker å trene i da. Uansett kjønn.

Trenger ikke være mor for å være kvapsete :P På min arbeidsplass er det flere kvapsekjerringer uten barn. Stakkars :)

Anonymous poster hash: d00b1...9c9

Skrevet

Fordi det å være på spinning ikke er å sykle? Eller å løpe på tredemølle ikke er å løpe?

Ikke spikk fliser nå :)

Spinning er selvfølgelig sykling. Og tredemølle er løping, men nå tenker jeg på de som kun er der for å pumpe jern.

Når det er sagt bryr jeg meg strengt tatt lite om hva folk går i på treningssenteret, sjelden jeg mistenker dem for å ha kledd seg med tanke på å tenne meg :)

Skrevet

Ikke spikk fliser nå :)

Spinning er selvfølgelig sykling. Og tredemølle er løping, men nå tenker jeg på de som kun er der for å pumpe jern.

Når det er sagt bryr jeg meg strengt tatt lite om hva folk går i på treningssenteret, sjelden jeg mistenker dem for å ha kledd seg med tanke på å tenne meg :)

Jernpumpere ser jeg sjelden i tights, de bruker mer løse bukser. Kleskoder over alt.

Skrevet

Hvem bryr seg, det er praktisk og behagelig. 

Sjekke kan man gjøre ute på byen eller andre steder. Få som er sexy og sjarmerende full av svette med 180-200 i puls :P 

Lektor - liker nye bildet ditt ;)

Skrevet

Helt klart sexy om mannen som bærer plagget har veltrent kropp!

Anonymous poster hash: 49fa7...de5

Skrevet

Men igjen HI, er du sexy når du trener, og hva har du da på deg? Har kunder som bruker mer tid på en time til å studere seg selv enn å trene. Vi har mange og stooore speil.. og så er man jo ikke så søt med 160 i puls heller som når man ligger på rundt 100.. 

Åh nei, ikke ta meg feil...jeg mener ikke at mann skal være sexy når mann trener. Jeg bare snakker om menn som jeg ser går forbi på gaten og sånt.  Jeg har selv ikke trent på maaaange måneder og bryr meg egentlig ikke så mye om klær og trend på trening. Bare synes det er rart å se en menn i tights generelt. 

Anonymous poster hash: cc186...a35

Skrevet

Eg er ein mann, og joggar i tights omlag kvar dag. Ute da vel og merke. Har lurt på om eg burde skifte til andre treningsklede av og til, og etter å ha lest denne tråden vurderar eg seriøst å skifte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...