Gå til innhold

Linnea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om dette navnet?

Anonymous poster hash: 4a2ca...e89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er veldig fint! Kunne godt valgt det selv ;)

Skrevet

Synes det er fint, men er samtidig litt lei av det.

Skrevet

Jenta mi heter Linnea. Hun er 12 år og da vi kalla henne det visste vi ingen andre her i området som het det...Men nå er det veeeldig mange som kaller det (arrrrg !!!) Men syns det er et nydelig navn som jeg aldri har angret på :)

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Kjempe fint til tross at det er populært :)

Skrevet

Vil skulle ha det, men uka før hun, ombestemte vi oss. Var for mange som het det syns vi. Men ja, kjempe fint navn

Skrevet

Jeg synes det er et nydelig navn! Her hvor jeg kommer fra så er det ikke så vanlig heller :-)

Skrevet

Liker det ikke så godt... Her heter "alle" det, kjedelig!

Anonymous poster hash: 4a1c3...fbf

Skrevet

Jenta mi heter det :) Da hun ble født for 11 år siden visste vi ikke om noen som het det,men vet nå om to små..Kjempefint navn,vi har aldri angret.

Skrevet

Min eldste på 15 år har det som mellomnavn og jeg (og hun) er strålende fornøyd med det navnet  :wub:

Skrevet

Jeg syns det er nydelig, men litt kjedelig. Jeg ville heller valgt Olea, Anea eller Elea.

Skrevet

Synes det er nydelig. Vurderer selv, men det er litt negativt at det er så populært.. Synd:/

Skrevet

Det har alltid vært yndlingsnavnet mitt, har siden jeg var liten jente sakt at om jeg får en jente en dag skal ho hete Linnea, men dagen kom i fjor og ei jente ble født Linnea ble det ikke dessverre pga at det er blitt så sinnsykt populært, er veldig glad for det og for på avd til lillemor i bhg er det 3 jenter som heter linnae ett eller anna.. Men det er fortsatt nyyydelig..

Anonymous poster hash: 5df9c...c05
Skrevet

Nydelig navn.

Men jeg kjenner ikke mindre enn 5 små jenter som heter Linnea. Veldig brukt, og på randen til å bli "oppbrukt" her jeg bor.

• 2 uker senere...
Skrevet

Sikkert fem i barnehagen til sønnen min som heter det ;)

Skrevet

Fint navn, men desverre mange som har brukt den i det siste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...