Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Skal ha barnebursdag i en grillhytte i skogen, et lite stykke å gå. Tenkte å ha noe a la skattejakt, enten når de er kommet fram eller på vei dit (de skal gå samla). Forslag? Orker ikke lage godteposer til alle, tror jeg, tenkte noe slags lapper med bokstaver de skal sette sammen eller lapper med tall som de må finne for noe... Jeg er litt fri for ideer..! Kan noen hjelpe meg?? En gjeng 4-5-6-åringer... Anonymous poster hash: 68233...678
snurripåsnei Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 skattekart og quiz me enkle spørsmål? du kan evt dele de opp i mindre grupper,kaste på blikkboks eller noe så alle gruppene holder på med noe men rulerer. ha premie til alle tilslutt istedet for godteposer
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 skattekart og quiz me enkle spørsmål? du kan evt dele de opp i mindre grupper,kaste på blikkboks eller noe så alle gruppene holder på med noe men rulerer. ha premie til alle tilslutt istedet for godteposer Lurt med konkurranse, takk for tips. Tenkte også at en mulighet var at alle fikk et tall på handa og så skulle de leite etter f.eks. små pakker som var nummerert på noe vis slik at alle fikk seg en liten ting før de gikk. Skal tenke mer, prøve å komme på en konkurranse. Noen som har tips til konkurranse som kan gjennomføres ute med enkelt utstyr?? Anonymous poster hash: 68233...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå