Gå til innhold

15+4 og formen bare synker.. Noen med en mulig forklaring?

Anbefalte innlegg

Første trimester var ganske så problemfritt, men i dét jeg bikket andre trimester ble ting verre. Nå spyr jeg, klarer ikke spise/ drikke, holder støtt på å besvime, er veldig trøtt og slapp, har vondt, sliter med å sove, halsbrann osv.. Hva skjer?

Anonymous poster hash: 989f5...4e6

Fortsetter under...

ta litt ekstra jern for det og begynn med c vitamin da det er viktig for å ta opp jern i kroppen.

og jeg sverger til magnesium! :) gjør underverker for kroppen og spesielt formen og slitenhet og fantastisk for tarmene!

mot halsbrann har jeg prøvd både det ene og det andre men det eneste som hjelper på meg der er gaviscon tyggetabletter :)

var så ille en periode at jeg trodde jeg skulle brenne opp innvendig! vondt å spise,vondt å drikke og ble sår ned over hele halsen....

men gaviscon tyggetabletter funka! :)

og vann...masse vann! jeg får hjertebank og kjempe høy hvilepuls og trøtt og sliten når jeg har drukket for lite vann. så det kan også hjelpe på formen. :)

Annonse

Min form ble også dårligere rundt uke 14-15, og da viste det seg at blodtrykket og hb var falt en del, så jeg har hvertfall startet å ta jern. Blodtrykket er det lite å gjøre med visstnok.. får ekstremt mye vondt i hodet og blir svimmel av å ha så lavt, så det er slitsomt. Leste på et annet forum at noen prøvde å få i sseg ekstra salt for å få opp trykket, så har prøvd det, og syns det hjelper litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...