1-2-3 <3 Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Min mor er ufør. Men hun jobber faktisk og hun får en lusatrygd på 13000 kr og er alene. Hun jobber 3 dager i uken, sammen med noen herlige mennesker som FORSTÅR hennes situasjon. Hun kan komme på jobb, men duger ikke til annet enn å steke vafler til kundene evt. Men hun trenger å føle at hun lever og er av betydning for noen og for å holde fast i den lille stoltheten hun har igjen, etter å ha måtte selge leiligheten sin for nå å leie en kjellerleilighet, er ikke i forhold, men bor hjemme med min søster på 18år. Hun har det ikke lett. Min stolthet hadde vært knust om dette var meg i en alder av 50år. Men hun har ingen valg! Når jeg da ser dere uvitende idioter som omtaler dere her inne, som om deres liv er alles virkelighet! VÅKN OPP!!! Se dere litt rundt!! Forbanna dritt folk!!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Har selv foreldre som er uføre som lever på minstepensjon. Her inne må vi bare heve oss over slike kommentarer. Er tydlig at de som skriver som de gjør her inne aldri har opplevd motgang i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå