Gå til innhold

Barnehageansatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere gi meg noen eksempler på hvordan en barnehageassisten er

#Kompetent

#Fleksibel

#Ordentlig

#Personlig 

??? 

Anonymous poster hash: f3886...f69
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*HOST* ;)

Skrevet

Omsorgsfull

Inkluderende

Ser hvert enkelt barn

Takler den impulsive barnehagehverdagen på en god måte

Anonymous poster hash: 91bcb...1d4

Skrevet

kompetent - i stand til å se barnet og dets behov

fleksibel - se evt alternative løsninger på "problemer" som dukker opp, ikke være bastant mot foreldrene type "jeg vet best"..

ordentlig - ha oversikt over bhgens ukeplan, rammeplan - kunne svare på spm fra foreldre

personlig - vite hvordan barnet har hatt det i løpet av dagen, vise at man kjenner barnet og dets interesser, styrker og svakheter

vet ikke om det var noe sånt du var ute etter? det var de tingene som ramlet ned i hodet mitt iallfall ;)

Anonymous poster hash: ccde4...17c
Skrevet

Cut the crap og bruk egne eksempler fra virkeligheten.

Anonymous poster hash: 2a591...dd5

Skrevet

fleksibel - se evt alternative løsninger på "problemer" som dukker opp, ikke være bastant mot foreldrene type "jeg vet best"..

ordentlig - ha oversikt over bhgens ukeplan, rammeplan - kunne svare på spm fra foreldre

personlig - vite hvordan barnet har hatt det i løpet av dagen, vise at man kjenner barnet og dets interesser, styrker og svakheter

vet ikke om det var noe sånt du var ute etter? det var de tingene som ramlet ned i hodet mitt iallfall ;)

Tuuusen takk! Perfekt! :D

Hi

Skrevet

Cut the crap og bruk egne eksempler fra virkeligheten.

Anonymous poster hash: 2a591...dd5

Dette er det barnehagen forventer av de ansatte. prøver bare å forberede meg på best mulig måte! Unnskyld DEG!!

Skrevet

Helt jævlig! Det er min erfaring.

Anonymous poster hash: 0a4eb...fcd

Skrevet

Tuuusen takk! Perfekt! :D

Hi

Bare hyggelig :) Jobber ikke i barnehage selv altså - men er jo mamma til to!

Skrevet

Viss det er det barnehagen forventer av de ansatte, så regner jeg med at f.eks fleksibel går ut på at en kan jobbe litt lenger en dag, begynne litt før en annen dag, komme på jobb på litt kort varsel, steppe inn på en annen avdeling når det trengs osv.

Anonymous poster hash: 8bc4c...df3
Skrevet

Viss det er det barnehagen forventer av de ansatte, så regner jeg med at f.eks fleksibel går ut på at en kan jobbe litt lenger en dag, begynne litt før en annen dag, komme på jobb på litt kort varsel, steppe inn på en annen avdeling når det trengs osv.

Og ordentlig at du kommer på jobb når du skal, gjør det du skal gjøre når du er på jobb,  osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...