Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Kan dere gi meg noen eksempler på hvordan en barnehageassisten er #Kompetent #Fleksibel #Ordentlig #Personlig ??? Anonymous poster hash: f3886...f69
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 *HOST* Anonymous poster hash: f3886...f69
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Omsorgsfull Inkluderende Ser hvert enkelt barn Takler den impulsive barnehagehverdagen på en god måte Anonymous poster hash: 91bcb...1d4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 kompetent - i stand til å se barnet og dets behov fleksibel - se evt alternative løsninger på "problemer" som dukker opp, ikke være bastant mot foreldrene type "jeg vet best".. ordentlig - ha oversikt over bhgens ukeplan, rammeplan - kunne svare på spm fra foreldre personlig - vite hvordan barnet har hatt det i løpet av dagen, vise at man kjenner barnet og dets interesser, styrker og svakheter vet ikke om det var noe sånt du var ute etter? det var de tingene som ramlet ned i hodet mitt iallfall Anonymous poster hash: ccde4...17c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Cut the crap og bruk egne eksempler fra virkeligheten. Anonymous poster hash: 2a591...dd5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 kompetent - i stand til å se barnet og dets behov fleksibel - se evt alternative løsninger på "problemer" som dukker opp, ikke være bastant mot foreldrene type "jeg vet best".. ordentlig - ha oversikt over bhgens ukeplan, rammeplan - kunne svare på spm fra foreldre personlig - vite hvordan barnet har hatt det i løpet av dagen, vise at man kjenner barnet og dets interesser, styrker og svakheter vet ikke om det var noe sånt du var ute etter? det var de tingene som ramlet ned i hodet mitt iallfall Anonymous poster hash: ccde4...17c Tuuusen takk! Perfekt! Hi Anonymous poster hash: f3886...f69
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Cut the crap og bruk egne eksempler fra virkeligheten. Anonymous poster hash: 2a591...dd5 Dette er det barnehagen forventer av de ansatte. prøver bare å forberede meg på best mulig måte! Unnskyld DEG!! Anonymous poster hash: f3886...f69
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Helt jævlig! Det er min erfaring. Anonymous poster hash: 0a4eb...fcd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 kompetent - i stand til å se barnet og dets behov fleksibel - se evt alternative løsninger på "problemer" som dukker opp, ikke være bastant mot foreldrene type "jeg vet best".. ordentlig - ha oversikt over bhgens ukeplan, rammeplan - kunne svare på spm fra foreldre personlig - vite hvordan barnet har hatt det i løpet av dagen, vise at man kjenner barnet og dets interesser, styrker og svakheter vet ikke om det var noe sånt du var ute etter? det var de tingene som ramlet ned i hodet mitt iallfall Anonymous poster hash: ccde4...17c Tuuusen takk! Perfekt! Hi Anonymous poster hash: f3886...f69 Bare hyggelig Jobber ikke i barnehage selv altså - men er jo mamma til to! Anonymous poster hash: ccde4...17c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Viss det er det barnehagen forventer av de ansatte, så regner jeg med at f.eks fleksibel går ut på at en kan jobbe litt lenger en dag, begynne litt før en annen dag, komme på jobb på litt kort varsel, steppe inn på en annen avdeling når det trengs osv. Anonymous poster hash: 8bc4c...df3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Viss det er det barnehagen forventer av de ansatte, så regner jeg med at f.eks fleksibel går ut på at en kan jobbe litt lenger en dag, begynne litt før en annen dag, komme på jobb på litt kort varsel, steppe inn på en annen avdeling når det trengs osv. Anonymous poster hash: 8bc4c...df3 Og ordentlig at du kommer på jobb når du skal, gjør det du skal gjøre når du er på jobb, osv. Anonymous poster hash: 8bc4c...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå