Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Før og etter dere ble gravide? Anonymous poster hash: f8685...2da
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg tok litt helt i begynnelsen. Så dro jeg til legen for sjekk. Fikk da beskjed om å slutte på dem tvert. Hadde for mye folsyre i kroppen jeg! Man skal ikke ta noe tilskudd før man har sjekket det, det var iallefall hans beskjed..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Nei Anonymous poster hash: a665b...449
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg tok litt helt i begynnelsen. Så dro jeg til legen for sjekk. Fikk da beskjed om å slutte på dem tvert. Hadde for mye folsyre i kroppen jeg! Man skal ikke ta noe tilskudd før man har sjekket det, det var iallefall hans beskjed.. Hæ? Går det an? Jeg leste og leste, og leste, om folat før jeg ble gravid. Mange tar jo opptil ti-dobbel dose, uten at det er et problem. Hvordan sjekket du dette? :-) Anonymous poster hash: 48553...836
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Jeg tok litt helt i begynnelsen. Så dro jeg til legen for sjekk. Fikk da beskjed om å slutte på dem tvert. Hadde for mye folsyre i kroppen jeg! Man skal ikke ta noe tilskudd før man har sjekket det, det var iallefall hans beskjed.. Hæ? Går det an? Jeg leste og leste, og leste, om folat før jeg ble gravid. Mange tar jo opptil ti-dobbel dose, uten at det er et problem. Hvordan sjekket du dette? :-) Anonymous poster hash: 48553...836 blodprøve hos legen min
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Jeg begynte på det 10 uker på vei. Var åtte uker på vei da jeg fant det ut, siden jeg har blitt gravid på P-piller... Begynte ikke på folat med en gang siden vi bestemte oss for abort, men denne klarte vi ikke å gjennomføre da det kom til stykket. Plutselig blir vi firebarnforeldre gitt:) Anonymous poster hash: 28fdf...a25
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Jeg tok litt helt i begynnelsen. Så dro jeg til legen for sjekk. Fikk da beskjed om å slutte på dem tvert. Hadde for mye folsyre i kroppen jeg! Man skal ikke ta noe tilskudd før man har sjekket det, det var iallefall hans beskjed..Hæ? Går det an?Jeg leste og leste, og leste, om folat før jeg ble gravid. Mange tar jo opptil ti-dobbel dose, uten at det er et problem. Hvordan sjekket du dette? :-) Anonymous poster hash: 48553...836 blodprøve hos legen min Okei :-) kanskje jeg også skal det.... Har tatt folat siden mars nå.. Anonymous poster hash: 48553...836
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Trodde ikke man kunne ta for mye av vannløslige vitaminer?! Ja, jeg tok forlat før jeg ble gravid og videre de 12 første ukene i begge svangerskap. Anonymous poster hash: da698...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå