Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Dater en fyr som er søt som få. Men så får jeg en sms nå: "jeg har hvert å handlet. Gleder meg til OG se deg etterpå". Fy faen, turn off ja.... Anonymous poster hash: 9a012...a16
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Lykke til i din søken etter den perfekte....... Det vil du trenge......
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Jeg var en gang sammen med en som ikke greide annet enn å kritisere meg for mine feil... Fy faen, turn off ja.... Anonymous poster hash: a8717...6dd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Strevsomt liv du må ha. Anonymous poster hash: add1d...edf
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Ja, det er litt turn off med skrivefeil. Gubben tenderer også til å ha masse særskrivingsfeil og og-/å-feil. Måtte bare bestemme meg for å ikke irritere meg over det. Det endrer jo ikke det faktum at han er en kjernekar Anonymous poster hash: 95d95...0af
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Jøss.. Anonymous poster hash: 967bb...057
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Helt enig med deg HI, det er turnoff ja.... Dere som føler dere truffet og bare skal kritisere HI her, burde innse at dere med så dårlige holdninger til viktigheten av rettskrivning er en medårsak til den neste generasjonen kommer til å slite med dette enda mer enn vår generasjon allerede gjør. Dysleksi og tastefeil er en ting, men rettskriving er det viktig å lære barna betydningen av. Anonymous poster hash: 63933...7db
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Helt enig med deg HI, det er turnoff ja.... Dere som føler dere truffet og bare skal kritisere HI her, burde innse at dere med så dårlige holdninger til viktigheten av rettskrivning er en medårsak til den neste generasjonen kommer til å slite med dette enda mer enn vår generasjon allerede gjør. Dysleksi og tastefeil er en ting, men rettskriving er det viktig å lære barna betydningen av. Anonymous poster hash: 63933...7db En ting er å ikke fremme det å skrive feil. Men etter hva jeg leser her fikk hi en virklig turn off av han. Hva HI legger i det, kan kun hun svare for. Men det jeg tenkte da jeg leste hovedinnlegget, var at hun var klar til å dumpe han fordi han skrev feil. Smålig,.
Gjest sussie77 Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Tenk om han har dysleksi. Men likevel er en fantastisk fyr. For han sin del burde du se deg etter noen andre som passer inn i din "perfekte verden".
*SommerFrisk* Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Tenk om det hadde stått: hvært å slått noen iGjeel!" Da hadde jeg begynt å lure. I allverden..
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Tenk om det hadde stått: hvært å slått noen iGjeel!" Da hadde jeg begynt å lure. I allverden.. Hehe, ja DET hadde nok jeg også hatt problemer med Og da er liksom dysleksien det minste problemet
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!! Anonymous poster hash: 7f7a7...bd9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Jeg irriterer meg også ofte over folk som ikke kan skrive, særlig hvis det er folk som lever av å skrive (journalister, tekstforfattere osv.). Men hvis folk har dysleksi blir det jo noe helt annet, da kan de jo rett og slett ikke noe for det. Syns derfor at du skal gi ham en sjanse, i tilfelle han faktisk er dyslektiker. Anonymous poster hash: c361d...1b8
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Dette er ikke dyslektikerfeil. Skjønner godt at du ønsker deg en mann som har et minimum av norskkunnskaper. Anonymous poster hash: ae2c2...b18
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Helt enig med deg HI, det er turnoff ja.... Dere som føler dere truffet og bare skal kritisere HI her, burde innse at dere med så dårlige holdninger til viktigheten av rettskrivning er en medårsak til den neste generasjonen kommer til å slite med dette enda mer enn vår generasjon allerede gjør. Dysleksi og tastefeil er en ting, men rettskriving er det viktig å lære barna betydningen av. Anonymous poster hash: 63933...7db En ting er å ikke fremme det å skrive feil. Men etter hva jeg leser her fikk hi en virklig turn off av han. Hva HI legger i det, kan kun hun svare for. Men det jeg tenkte da jeg leste hovedinnlegget, var at hun var klar til å dumpe han fordi han skrev feil. Smålig,. Slik tolker ikke jeg hennes ord. Jeg tolker det som at det er vanskelig å tenke på ham som en kjekk, voksen mann når han skriver tekstmeldinger som får henne til å lure på om den er fra nevøen hennes på 11 før hun f.eks. ser hvem avsenderen er... Anonymous poster hash: 63933...7db
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Jeg er helt enig med deg, HI. Dette er heller slurvefeil (dårlige grammatikkunnskaper) framfor dysleksifeil. Dersom rettskrivingen er så dårlig er kanskje standarden så som så på andre områder også. Jeg er selv høyt utdannet og hadde faktisk hatt store problemer med å være sammen med en som ikke kan skrive noenlunde feilfritt. Anonymous poster hash: ad648...21f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #17 Skrevet 20. august 2013 Dette hadde vært et problem for meg også. Vanskelig å ta et voksent menneske som ikke kan enkle rettskrivningsregler seriøst. Anonymous poster hash: e4aeb...fc1
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #18 Skrevet 20. august 2013 Hvem butikk hadde har vært på? Var budsjettet sprekt? Anonymous poster hash: 73023...a02
Mamma til tre gutter Skrevet 20. august 2013 #19 Skrevet 20. august 2013 Hallo, viss dette er et stort problem så veit ikkje du ka livet er.. Seriøst...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #20 Skrevet 20. august 2013 Skjønner deg godt HI! Anonymous poster hash: 0f2e1...12e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #21 Skrevet 20. august 2013 Skjønner HI godt, denslags skrivefeil (ikke dysleksi) tar jeg som et tegn på lav/manglende utdannelse eller lav intelligens. Helt klart turn-off. Det er jo ikke snakk om et fremmedord heller, der er jeg litt mindre streng. Men fortsatt streng Anonymous poster hash: 5408d...aab
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #22 Skrevet 20. august 2013 Dialekt? Anonymous poster hash: a45e3...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå