Gå til innhold

Hvem bør jeg stemme på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er opptatt av: flere privatskoler, et varmt måltid på skolen hver dag (gjerne foreldrebetalt), mer penger til kronisk syke, mer penger til å vedlikeholde aldershjem og skoler.

Hvem bør jeg stemme på? Høyre?

Anonymous poster hash: c3919...f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke.

AP er ditt beste alternativ.

Anonymous poster hash: 8795f...46c

Skrevet

Da blir det Venstre.

Anonymous poster hash: 2f943...f0c
Skrevet

Mer penger til kronisk syke får du nok ikke hos Høyre, men ellers s¨å. Det blir for deg, som for andre, prioriteringer av hva du synes er aller viktigst.

Anonymous poster hash: 4e1fa...c89
Skrevet

Venstre er fint.... :)

Anonymous poster hash: 4e1fa...c89
Skrevet

Overhodet ikke.

AP er ditt beste alternativ.

Anonymous poster hash: 8795f...46c

Du er ikke helt oppegående da det gjelder politikk skjønner jeg.  :P  Det var ihvertfall helt feil råd til en person som HI! Hadde vært interessant å høre begrunnelsen din, men den tviler jeg på at kommer!

Til HI: De sakene du brenner for er også de sakene Ventre har høyt på prioriteringslisten, så om jeg var deg ville jeg lest litt om hva Venstre står for.  :lol:

Anonymous poster hash: e762e...329

Skrevet

Venstre er vel ikke for privatskoler og varm skolemat?

Gjest Vinglepetrine
Skrevet (endret)

Venstre er vel ikke for privatskoler og varm skolemat?

Her er hva Venstre mener om private skoler:

V: Vil ha en sterk offentlig skole. Ønsker ikke noe «frislipp» av private friskoler, men mener konkurranse fra alternative skoler kan bidra til å skjerpe de offentlige skolene. For å unngå et ukontrollert frislipp, mener Venstre det er viktig å dimensjonere godkjenningene hensiktsmessig og tillegge lokale folkevalgtes syn vekt.

Hva de mener om varm skolemat vet jeg ikke, det er en sak jeg legger så og si null vekt på da jeg mener det er foreldrenes ansvar å gi barna sine varm mat.

Endret av Vinglepetrine
Skrevet

Jeg mener det bør være varm mat på skolene - det gir økt konsentrasjon blant elevene.

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Jeg mener det bør være varm mat på skolene - det gir økt konsentrasjon blant elevene.

Gir varm mat bedre konsentrasjon ennkald mat? Wow, da lærte jeg noe nytt i dag også! 

Skrevet

Jeg leser meg grønn om de politiske partiene i år iom at jeg er usikker på hva jeg skal stemme, men utifra det du skriver, så ville jeg tittet på Venstre sitt program.

Skrevet

Flere privatskoler og kantina med varm/kald mat er jo IKKE noe venstre står for.

Skrevet

Flere privatskoler og kantina med varm/kald mat er jo IKKE noe venstre står for.

De er ikke imot private skoler, les innlegg #8, der står det da hva de sier. 

Skrevet

De er ikke imot private skoler, les innlegg #8, der står det da hva de sier. 

Her er hva de sier om varm skolemat:

Heller ikke Venstre er imot skolemat som sådan, men de mener SV prioriterer helt feil.

- Venstre mener det er en langt viktigere oppgave for den norske stat å sørge for at elevene har mange nok gode og faglærte lærere enn å spandere gratis lunch på elevene, skriver Guri Melby, leder av Venstres programkomité, i en pressemelding.

Skrevet

Jeg ønsker ikke GRATIS skolemat, men varm/kald mat som kan kjøpes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...