Gå til innhold

Siden det er 12 pp har jeg gått amok med eggløsningstester. Se bilde :-) kan jeg si at jeg med sikkerhet har eggløsning???

Anbefalte innlegg

heisann:)

Nå er vi komt inn i 12pp og jeg bestemte meg for å være super nøye med testingen denne gangen. som om det hjelper på ;-) Det er nå lov å håpe <3 Jeg bestillte tester fra billig.tester.no. Noen som har erfraing med disse? Jeg har normalt sett ikke testet meg, men jeg ville gjøre det for å være helt sikker på at jeg hadde eggløsning. samtidig syntes jeg det var spennende og nesten gøy å teste etter eggløsningen:)

Har vedlagt et bilde over hvordan dagene har vært. Jeg begynte å test på dag 13 etter første mense dag. Har normalt sett syklus på 29 dager. Som dere ser på bilde ser det iallefall ut som jeg mest sannsynlig har hatt el mellom dag 14-15. Hva tror dere ut ifra det dere ser? Testen viser egentlig positiv både dag 14 og 15!?? Hvilken av dagene er mest korrekt el? Noen formeninger?

Etter et år som prøver begynner man å bli  god på syklusen;)

Klem

Fortsetter under...

Ser heller ikke noe bilde. Men tror jeg har lest et sted at testene ofte er positive i to dager? Og at de blir negative igjen først etter eggløsning (som kan komme opptil 48 timer etter første positive test, er det ikke sånn? Sikkert forskjellig fra produsent til produsent også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...