Gjest Vinglepetrine Skrevet 20. august 2013 #26 Skrevet 20. august 2013 Haha du kommer til å bli BITCH av en svigermor... Nesten alle jenter hater svigermødre.. Og vil heller bare ha mamman.. Håper du for se til barnebarna noe ivertfall Etter mormor hihih Anonymous poster hash: 7e37b...d3b Jeg har to gutter og venter nå ei jente. Det du skriver her er en av grunnene til at jeg ønsket meg enda en gutt! Jenter kan være så bitchy! Du sier det selv, at nesten alle jenter hater svigermødre! En slik unge ønsker ikke jeg meg, og da jenta mi blir voksen håper jeg hun får et like godt forhold til sin svigermor som det jeg har til min. Håper heller ikke hun bare vil ha meg, som du sier det alltid vil, det vil være synd for både pappaen og resten av familien.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #27 Skrevet 20. august 2013 Jeg føler meg faktisk mer heldig enn de som har jenter Jeg slipper ihvertfall å stresse om min datter kommer til å bli alenemor i ung alder, voldtekt, trakassering og mest av alt når de blir tenåringer! Hvergang vi skulle lage barn så brukte jeg alle kjerringråd til å få en gutt og vi klarte å unnfange 3 gutter Dere kan tro som dere vil, men jeg synes virkelig synd på jentemammane. Anonymous poster hash: eb241...0d0 Haha du kommer til å bli BITCH av en svigermor... Nesten alle jenter hater svigermødre.. Og vil heller bare ha mamman.. Håper du for se til barnebarna noe ivertfall Etter mormor hihih Anonymous poster hash: 7e37b...d3b DU er jo en grunn til å ikke ønske seg jente! Anonymous poster hash: a69e0...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå