Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Sånn som de tuppene på tvnorge Raringer de der.. Ler meg skakk! Men hva med the real housewives of DiB? Hva ville vært ditt slagord? Jeg tror jeg ville gått for: - Ta meg for den jeg er, eller la vær! Anonymous poster hash: ad500...cf1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Tenker bare at prøverne med sine analyser av slim og tafsing på livmormunn (seriøst?) hadde vært stor underholdning..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Jeg er en stille observatør, nesten umerkbar, men når jeg må så biter jeg hardt. Anonymous poster hash: 97788...c84
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Tror det ville ha hatt stor underholdningsverdi ja hehe, tenk dere de intrigene da... Familejulefesten ble øderlagt for Tonje da hun fant ut av at Knut Tore, hennes demente bestefar og Helene, hennes beste venninne hadde hatt sex under juletreet. De ble bustet av Knut Tores datter på 4 som løp til mammaen sin, Bertha på 17 og fortalte alt sammen.. Bertha ble i sin vrede så sint at hun betrodde seg til julenissen som viste seg å være hennes egen biologiske mamma i forkledning... haha, det der hadde tatt seg ut på tv Mitt motto... Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Mye mer morsomt å tenkte på HVEM vi skulle valgt ut som de seks som skulle vært med på tv-produksjonen. Mitt forslag: - Elsker livet - Miryks (husker ikke d nye nicket i farta) - Sug Lut - Frk. fryd - Aprikos syltetøy - mamman til Nurket Tenker det er en fin miks, og at det nå er duket for DRAMA Anonymous poster hash: 6b58d...679
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Slagordet som passer best for damene her er: "Så lenge jeg får trygda mi er jeg fornøyd!" Anonymous poster hash: 4c6c9...485
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Mye mer morsomt å tenkte på HVEM vi skulle valgt ut som de seks som skulle vært med på tv-produksjonen. Mitt forslag: - Elsker livet - Miryks (husker ikke d nye nicket i farta) - Sug Lut - Frk. fryd - Aprikos syltetøy - mamman til Nurket Tenker det er en fin miks, og at det nå er duket for DRAMA Anonymous poster hash: 6b58d...679 I am flattered
MammantilNurket Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Mye mer morsomt å tenkte på HVEM vi skulle valgt ut som de seks som skulle vært med på tv-produksjonen. Mitt forslag: - Elsker livet - Miryks (husker ikke d nye nicket i farta) - Sug Lut - Frk. fryd - Aprikos syltetøy - mamman til Nurket Tenker det er en fin miks, og at det nå er duket for DRAMA Anonymous poster hash: 6b58d...679 Du godeste ... Hva med Kengumamma og Fru Ugle?
MammantilNurket Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Mye mer morsomt å tenkte på HVEM vi skulle valgt ut som de seks som skulle vært med på tv-produksjonen. Mitt forslag: - Elsker livet - Miryks (husker ikke d nye nicket i farta) - Sug Lut - Frk. fryd - Aprikos syltetøy - mamman til Nurket Tenker det er en fin miks, og at det nå er duket for DRAMA Anonymous poster hash: 6b58d...679 Du godeste ... Hva med Kengumamma og Fru Ugle ... og SnekkerPelle
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Mye mer morsomt å tenkte på HVEM vi skulle valgt ut som de seks som skulle vært med på tv-produksjonen. Mitt forslag: - Elsker livet - Miryks (husker ikke d nye nicket i farta) - Sug Lut - Frk. fryd - Aprikos syltetøy - mamman til Nurket Tenker det er en fin miks, og at det nå er duket for DRAMA Anonymous poster hash: 6b58d...679 Du godeste ... Hva med Kengumamma og Fru Ugle ... og SnekkerPelle De kommer selvsagt inn som jokere etterhvert, når seertallene synker. Må spare noen godsaker vettu Anonymous poster hash: 6b58d...679
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Doppler må også være med! Ser fra meg at lektoren begynner en krangel eller en påstand, for så å forlate hele situasjonen... Anonymous poster hash: 7e084...9f7
Tired mama Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Jeg må jo også med da! Serien trenger en skikkelig utslitt klut som kjefter på alt og alle og som er en skikkelig bitch!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå