Gå til innhold

Er skikkelig dårlig idag....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig i magen, har diaré, panikkangst og er så urolig inni meg. Skal på samtale med nav idag og gruer meg så mye..vil bare få det overstått, gå som det gå vil :( jeg har ingen jeg kan ringe til og ingen som kan roe meg litt ned..:( er helt alene og tusen tanker flyr gjennom hodet mitt...vet ikke hva jeg kommer til å si på møte, er så angstlidende at jeg skjelver..kan dere si noen trøstende ord til meg som er helt alene?

Anonymous poster hash: 7bf27...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke godt ut å ha det sånn. Husk at den eller de du skal møte på NAV ikke er ute eter å ta deg på noe. De er der for å finne ut hva som skal til for at du skal kunne bli bedre og i ev. i stand til å forsørge deg selv, og på den veien skal de være din samarbeidspartner ikke din motstander. Jeg vet det finnes mange skrekkhistorier rundt NAV, men det er tusenvis av historier du ikke hører, og det er historiene til alle de som har fått den hjelpen de trenger, møtt NAV-ansatte som var respektfulle og dyktige i jobben og som sørget for at riktig ytelse kom på riktig tid.

Pust dypt, skriv ned det du kjenner er viktig for deg å si noe om, om du tenker at det kan bli vanskelig å huske det underveis i møtet, og få det overstått, så går det forhåpentligvis mye bedre enn du frykter  :)

Skrevet

Takk for det. Det jeg er mest redd for er å si noe dumt, jeg vet ikke. Jeg går til behandling hos psykiater jevnlig, og blir sikkert spurt om hvor lang tid det tar å bli frisk, noe jeg ikke kan svare på, da jeg enda ikke føler meg bedre. Er redd for å bli dratt ut i noe, jeg overhodet ikke er klar over. Uff...

Anonymous poster hash: 7bf27...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...