Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 5 uker igjen til termin i dag... Gleder meg så innmari til det begynner, spent på hvordan det vil bli denne gangen. Hvordan det vil begynne, rier eller vannavgang, hvor lang tid kommer det til å ta.. Hehe, mange tanker i hodet.

Hadde en drømmefødsel sist, så er jo lov å håpe, men innstiller meg på at det kan bli noe annet enn easypeasy denne ganga da...

Lurer fæælt på hvirdan lillegutt ser ut..

Flere som gleder seg?

Fortsetter under...

Ja jeg ! Hadde og en veldig fin opplevelse sist, så jeg gleder meg veldig til denne gangen :) 3 dager til termin her..så jeg går veeeeldig å venter, og leter etter tegn til fødsel. Veldig klar for å møte lillebror <3

Endret av Venterpå#2

Jeg brukte 3 timer fra jeg våknet av første rie til jenta var ute sist! :D Drømmefødsel! Kan jo bare håpe på det samme denne gang! Gleder meg enormt og er så spent! Men er bare såvidt begynt på uke 33. Lenge igjen enda! ;)

Jeg gleder meg også! Har aldri født før så aner ikke hva jeg går til, er så spent på alt - hva som skjer, hvor fort ting går, hvordan jeg (og ikke minst mannen) takler hele opplevelsen - håper tiden fremover går fort! 

Annonse

Gleder meg også! Aner ikke hva jeg går til, men når alt kommer til alt får vi jo se gutten vår! :wub:  Vi prater mye om han nå. Hvordan han ser ut, hvem han likner på, hvordan han er... Gleder meg til å snuse på han og snakke til han, så ja... Gleder meg! Å føde er jo ingen dans på roser, men tenk! Den premien da :rolleyes:

Så bra å se at det er flere som gleder seg! Får bare høre at jeg er helt tullete å gal.. Ikke alle som har så gode fødselsopplevelser som jeg hadde sist da, så skjønner jo litt at de sier det.. Håper jeg klarer å finne den roen jeg hadde sist, fulgte rytmen kroppen gav meg og klarte å slappe skikkelig av i hele kroppen fra den første ubehagelige rien som kom.. Spent nå! Enda 4uker igjen, men likevel.. plutselig er man der! ^_^

Annonse

Gleder meg kjempe mye jeg også. alle sier jeg er rar som gleder meg. men jeg har brukt 2 timer fra første rie på alle de andre 3, og har født alle uten smertelindring og enda syns jeg det er helt ok :) å så gir det den beste følelsen i verden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...