Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Nå har det seg slik at jeg for en stund siden traff igjen klassens mobbeoffer. Husker at vi syntes at han sa og gjorde mye rart, noe som han gjør ennå. Han er i dag en god og snill mann men ytrer til tider meninger jeg ikke er enig i eller er teit/pinlig. Vet at mange fra klassen i dag fortsatt ser på han som skikkelig "teit". Når vi møttes oppstå det følelser etter alle disse årene men jeg kvir meg til å innlede ett forhold til han bare fordi jeg tenker slik på hva "alle andre"vil tenke og mene. Egentlig fortjener jeg ikke han fordi jeg tenker slik, hva hadde dere tenkt om meg? Anonymous poster hash: 49e14...043
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Jeg tenker vel som deg, at dersom du tenker slik, så fortjener du ham ikke. Jeg kan forsåvidt forstå hvorfor du kvier deg, men dersom du ikke kan sette hva andre måtte mene til side, så er han ikke noe for deg. Anonymous poster hash: 4bc7f...f27
Gjest Ziva Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Jeg tenker at du bryr deg mer om hva alle andre tenker om deg enn dine egne følelser. Tenk på deg selv du og drit i hva alle andre mener.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg skjønner deg veldig godt, samtidig så fortjener han bedre som du sier. Hvis du ikke klarer å endre denne tankegangen, så vil ikke et forhold mellom dere være bra for noen av dere i lengden, da du vil gå og være flau over han hele tiden, kanskje rette på ting han sier, instruere ham osv. Anonymous poster hash: 571d4...efc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Synes du skal gå videre. Han vil aldri få det bra sammen deg. Han burde være sammen noen som ikke ser han gjennom barneskolebriller. Anonymous poster hash: 43057...99c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Jeg er nå gift med mannen som en gang var skolens "taper" som han selv kalte seg. Stilte aldri det spm til noen, og hadde sldri tenkt tanken på hva andre tror. Han er verdens beste mann og jeg er superstolt av han Anonymous poster hash: 43e71...d39
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Jeg tenker at dersom du nå føler at han sier mye rart, så vil det neppe forsvinne dersom du innleder et forhold til ham. Selv ble jeg sammen med en "raring" fordi han var spennende - men etterhvert ble en av spikerne i kista faktisk dette at han sa "mye rart" - dvs at han kom med upassende kommentarer og uten å mene det "kuppet" samtaler ved å bryte inn i en samtale han ikke var del av og så bytte tema totalt... Her er det noen diagnoser inne i bildet som blant annet medfører manglende impulskontroll og manglende sosiale antenner - men selv om han ikke kunne noe for det var jo problemet der like fullt. For meg var det ikke ok å dra rundt på en fyr som ikke kunne forholde seg til normale spilleregler i dialog med andre, og det ble fryktelig slitsomt i lengden. -Men, det er jo selvsagt forskjellige grader av å si "mye rart" da Anonymous poster hash: 64113...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå