Musemora Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Hva synes dere damer om narkorazzia med hunder på videregående skoler? Med narkohunder og politi? Leste ett innlegg i Aftenposten i dag der en ungdom var helt imot dette. Han mente at skolen skulle være ett trygt sted å være og mente at dette gjorde det utrygt. Jeg har barn i vgs og vil gjerne at de har razzia, det finnes masse hasj feks i vgs. Så jeg er altså for.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Ja, jeg kan skjønne at det føles utrygt når politiet kommer og leter etter ulovlige stoffer og kriminelle. Det ville selvsagt vært mye tryggere der om politiet bare kunne holdt seg unna, og la folk gjøre som de vil!
☆☆☆ Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Synes det er greit om det er nødvendig. Skular bør ha høg terskel for å kaste ut unge rusmisbrukarar, eg ser helst at dei kvalifiserar seg til arbeid slik at dei er sjølvforsørga når/viss dei kjem seg ut av misbruket. Ein konsekvens av dette vil vere tiltak som er sjenerande for den forhåpentlig lovlydige majoriteten på skulen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Helt riktig gjort av skolene og politiet. Finnes alt for mye av det på skolene. Skremmende å se. Anonymous poster hash: d5542...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå