Gå til innhold

Hvordan blir man kvitt hat (og sinne)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man blir voldtatt.... hvordan kan man klare gå videre... uten at det gjennomsyrer hverdagen?

Særlig om man ser denne personen hver eneste dag gjennom sommeren omtrent... Hvordan komme seg videre, legge saken død!

Anonymous poster hash: 70727...901
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det eneste som hjelper et at jævelen blir straffet for det og at du får snakke med en profesjonell, og det fort!! Du må få sortert tankene dine, slik at ikke jævelen tar mer av livet ditt enn han allerede har gjort...

Anonymous poster hash: a8226...114
Skrevet

Oppsøk psykolog, jo før jo heller. Jeg har vært gjennom noe av det samme, og hat og sinne er følelser som spiser deg opp og ødelegger deg. For din egen del må du få hjelp til å bearbeide dem. Det er hardt, men det er verdt det. Jeg hadde aldri i livet klart det uten profesjonell hjelp. Lykke til!!!

Anonymous poster hash: 3ea1e...720
Skrevet

HI her:
Saken er over, straffen er også over. Jeg har ikke lyst til å flytte. Men ser ingen andre alternativer. Alt blir jo ødelagt, dette er jo ungenes HJEM, skal han få ødelegge for dem og?

Skrevet

Veit akkuart hvordan du har det. Jeg sliter med felles bekjente så vi kan treffes overalt i alle lag desverre. Hvor lang tid har det gått?

Jeg klarte ikke å legge det bak meg før det hadde gått tre år. Da gikk det bedre for vær dag. Er idag fem år siden og har gått videre.

Jeg møter desverre på min voldtekstmann en gang i blant, men han skal ikke klare å jage meg og min familie bort herfra. Har bodd her i alle år så han skal ikke vinne :)

Anonymous poster hash: acb0e...310
Skrevet

HI:
5 år siden

Jeg hater så mye jeg har lyst til å leie inn noen til å virkelig skade personen! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...