Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Begynte som 10 måneder. Han er nå 11 måneder. Jeg kan ikke skryte nok av barnehagen til mini. Fra dag en var det å slippe av løs og han enset ikke hos foreldre. Idag ble jeg nesten dyttet ut døren av gutten min som så krabbet i all fart til sine to små venner. Han kaster seg av glede i armene på de barnehage annsatte og han har hatt så stor utvikling på den lille måneden Ikke noe gråt og han smiler og ler hele dagen. Drar med seg de store barna på lek. Han elsker barnehagen. Han begynte litt tidlig, men vi som foreldre kjente på det at han trengte noe mer enn oss. Han er utrolig sosial og søker kontakt med alt som er av mennesker når vi er ute på tur. Kommer hjem like blid. Er en sann glede å hente han etter jobben Trives deres små? Anonymous poster hash: 94962...a0b
☆☆☆ Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Ho er 16 mnd og har såvidt tid til å vinke ved levering. Når eg hentar smilar ho og vil løftast opp for kos før ho vil fortsette der ho slapp, om ho held på med noko spesielt interessant har ho ikkje tid til å avsjå meir enn eit smil før ho igjen konsentrerar seg om sitt. Ser ut til at ho trives med bhg
Mamalarma Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Sånn har vi også hatt det fra dag en i barnehagen og har det fortsatt. Guttungen begynte i barnehagen 11 måneder gammel. Han storkoste seg fra første stund. Han er nå 5 år og synes det er like gøy. Selvfølgelig har det vært noen få dager det har vært litt grining, men ikke lenge og aldri måttet hente han pga. dette.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Ho er 16 mnd og har såvidt tid til å vinke ved levering. Når eg hentar smilar ho og vil løftast opp for kos før ho vil fortsette der ho slapp, om ho held på med noko spesielt interessant har ho ikkje tid til å avsjå meir enn eit smil før ho igjen konsentrerar seg om sitt. Ser ut til at ho trives med bhg Å det var nesten litt godt å høre, jeg begynte å tro at det bare var oss. Har inntrykk av at alle andre barn løper glade inn i foreldrenes armer når de kommer, mens vår gutt er akkurat sånn som du beskriver. Anonymous poster hash: a5a92...549
Virginia. Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 (endret) Det var slik her også Endret 20. august 2013 av Ibsenfrue
Roheryn Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Har hatt tilvenning med femåringen i ny barnehage nå - så for meg å bruke minst et par-tre dager ettersom frøkna har gått og gruet seg og sagt hun ikke vil i ny barnehage fordi hun ikke kjenner de som er der, hun vil bare gå i den barnehagen hun pleier å være i... Men etter et par timer ble jeg skyssa ut døra med beskjed om at nå kjenner hun dem, så nå kan jeg gå I dag fikk jeg bare lov til å levere før jeg måtte ut, for nå vet hun hva de heter og kjenner de andre barna Gjorde godt i mammahjertet å se at hun falt til ro der så fort, etter en lang sommer med snørr og tårer over bestevennen i gamlebarnehagen og frykt for ikke å få noen venner i den nye.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Så bra at deres små trives, ikke noe er bedre enn det Mammahjertet syns det var litt tidlig, men når jeg ser hvor godt han trives og hvor glad han er hjemme så varmer det litt ekstra. Han får virkelig brukt energien sin på en god måte, å gå hjemme uten barn ble litt for kjedelig for ham merket vi HI Anonymous poster hash: 94962...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå