Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Jeg har hatt sex med broren min!!!!!!!!!!!!!!!!! Halvbror vel og merke, men fyfaen!!!!! I går så fikk jeg møte broren min, altså sønnen til pappa fra et annet forhold. Visste ikke om han før en stund tilbake. Visste ikke hvem han var, bare at jeg hadde en bror. Og da jeg så han, så syntes jeg det var noe kjent med han. Så kom det tilbake til meg: jeg og ei venninne var på byen for et halvt års tid, Jeg fant meg en jeg ble med hjem på nash. Og det ene ledet til det andre. Var jo bare fyllesex... Hvem har ikke gjort det her inne liksom.... Men ÅKKE FAEN DA, det viste seg å være broren min!!!!!!!!!! Faen er så jævlig kvalm her jeg sitter nå .... :S Og jeg vet at han også husker, for han ble tydlig flau da han så meg. Men pappa og farmor var der sammen med oss... Æsj, hvem faen er det som GJØR DET MED BROREN SIN A?!??? Grøsser...... Anonymous poster hash: 92b3d...e95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Har fjortisene slått seg løs her i dag? Trodde skolestart var i går, jeg? Kanskje skolen har glemt å slå av nettilgangen? Anonymous poster hash: 84da6...74a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 pell deg ut fra nettsida som faktisk er for mødre... Anonymous poster hash: 6b469...44d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Har fjortisene slått seg løs her i dag? Trodde skolestart var i går, jeg? Kanskje skolen har glemt å slå av nettilgangen? Anonymous poster hash: 84da6...74a Fjortiss? Jeg er 29 jeg. Det forandrer ikke saken :S Anonymous poster hash: 92b3d...e95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 nr 3: Jeg er faktisk en mor..... Men takk skal du ha........ HI Anonymous poster hash: 92b3d...e95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Har fjortisene slått seg løs her i dag? Trodde skolestart var i går, jeg? Kanskje skolen har glemt å slå av nettilgangen? Anonymous poster hash: 84da6...74a Fjortiss? Jeg er 29 jeg. Det forandrer ikke saken :S Anonymous poster hash: 92b3d...e95 Fjortis (med en s) er du, om ikke i kroppen så i hodet. Og hvis du lurte: Nei, jeg tror ikke på deg. Anonymous poster hash: 84da6...74a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Har fjortisene slått seg løs her i dag? Trodde skolestart var i går, jeg? Kanskje skolen har glemt å slå av nettilgangen? Anonymous poster hash: 84da6...74a Fjortiss? Jeg er 29 jeg. Det forandrer ikke saken :S Anonymous poster hash: 92b3d...e95 Fjortis (med en s) er du, om ikke i kroppen så i hodet. Og hvis du lurte: Nei, jeg tror ikke på deg. Anonymous poster hash: 84da6...74a Så en ONS er fjortis? Er det virklig ingen andre her som har hatt en ONS? Skulle jo selvsagt aldri hatt sex med noen jeg da...... for det kunne være broren min?! Hallo???? Hva er sansynligheten? Mikroskopisk..... Og der slo jeg til... Kanskje jeg bør begynne å spille lotto.. For dette var jo som en omvendt premie.. Anonymous poster hash: 92b3d...e95
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Har fjortisene slått seg løs her i dag? Trodde skolestart var i går, jeg? Kanskje skolen har glemt å slå av nettilgangen? Anonymous poster hash: 84da6...74a Fjortiss? Jeg er 29 jeg. Det forandrer ikke saken :S Anonymous poster hash: 92b3d...e95 Fjortis (med en s) er du, om ikke i kroppen så i hodet. Og hvis du lurte: Nei, jeg tror ikke på deg. Anonymous poster hash: 84da6...74a Så en ONS er fjortis? Er det virklig ingen andre her som har hatt en ONS? Skulle jo selvsagt aldri hatt sex med noen jeg da...... for det kunne være broren min?! Hallo???? Hva er sansynligheten? Mikroskopisk..... Og der slo jeg til... Kanskje jeg bør begynne å spille lotto.. For dette var jo som en omvendt premie.. Anonymous poster hash: 92b3d...e95 Nei, ons er ikke fjortis. Det er ikke akkurat det som gjør at jeg tror du er et lite fjortistroll. Anonymous poster hash: 84da6...74a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Har fjortisene slått seg løs her i dag? Trodde skolestart var i går, jeg? Kanskje skolen har glemt å slå av nettilgangen? Anonymous poster hash: 84da6...74a Fjortiss? Jeg er 29 jeg. Det forandrer ikke saken :S Anonymous poster hash: 92b3d...e95 Fjortis (med en s) er du, om ikke i kroppen så i hodet. Og hvis du lurte: Nei, jeg tror ikke på deg. Anonymous poster hash: 84da6...74a Så en ONS er fjortis? Er det virklig ingen andre her som har hatt en ONS? Skulle jo selvsagt aldri hatt sex med noen jeg da...... for det kunne være broren min?! Hallo???? Hva er sansynligheten? Mikroskopisk..... Og der slo jeg til... Kanskje jeg bør begynne å spille lotto.. For dette var jo som en omvendt premie.. Anonymous poster hash: 92b3d...e95 Nei, ons er ikke fjortis. Det er ikke akkurat det som gjør at jeg tror du er et lite fjortistroll. Anonymous poster hash: 84da6...74a Så hva er det da? At det tilfeidligvis var broren min som jeg ALDRI HADDE SETT FØR?! Skjønner ikke du at jeg måtte få det ut?! Hvem ville du betrodd deg til om det var du som hadde fått til dette mesterstykket? Jeg gremmes.... Og jeg har lyst til å klore av meg understellet.. Føler meg rett og slett ekkel... Men helt greit. Skal holde kjeft jeg... Anonymous poster hash: 92b3d...e95
Gjest yrild Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 uheldig ja, men dere visste ingenting og ingen er skadet. Hvis du får problemer etter dette sa ta kontakt med en psykolog.
Englenemine Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Nei ons er ikke fjortis. Det har de fleste hatt. Skjønner du er flau! Og håper ikke sexen var minneverdig i hverken positiv el negativ forstand haha
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Trolleriiiiiii... Trolleraaaa..... Neida.. Signerer yrild over her. Er vel ikke så mye mer å få gjort med dette trur jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå