Gå til innhold

alle blir jo gravide, utenom meg da...

Anbefalte innlegg

Jeg var akkurat inne på Facebook og der hadde ennå en "veninne" lagt ut ultralyd av den kommende babyen.. Alle jeg kjenner er gravide nå føles det ut som. Jeg merker jeg holder meg litt unna Dem.. Er så lei av å snakke om Dem og graviditeten deres. Pg svare på spørsmål om hvorfor ikke vi skal ha flere barn snart. Jeg blir ikke gravid.. Har ikke engang eggløsning Eller mens :( nå ER jeg bare sur,trist og oppgitt.. Urettferdig at det aldri går vår vei.. Det var dagens klage. Aner ikke,hvem jeg skulle sagt den til annet enn å skrive her..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144073830-alle-blir-jo-gravide-utenom-meg-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår den følelsen ja. Jeg har til vanlig veldig lett for å bli gravid, men etter å ha mistet i mars er kroppen helt på bærtur. Alle rundt meg er gravide og stråler mens jeg ikke har hatt mens siden starten av juni. Eneste jeg kan er å sende deg en klem og si at jeg er der for tiden jeg og <3

Ja jeg forstår deg godt!! Har nok ikke prøvd like lenge som deg høres det ut som. Men en venninne av meg og jeg begynte å prøve omtrent samtidig og vi har snakket en del sammen om dette, og nå er hun gravid og ikke jeg.. og en i familien får baby nå snart og hun er jo mye eldre enn meg og ble gravid på første forsøk. Når er det min tur?!?! Prøver å motivere meg selv til å slappe av og ikke stresse, men det er ikke så lett..

Føler det på samme måte selv.... Begynner å bli veldig lei av å svare "tja, vi får se om det blir noe flere barn. Kanskje det bare blir den vi har." når man egentlig intenst skulle ønske det snart kunne klaffe! Har en sønn på 5 år, og har forsøkt over et år å lage et søsken til han. Hjelper lite med alles kommentarer om at "Gutten begynner jo å bli så stor, pass på at det ikke blir for stor aldersforskjell nå da", og "han kunne jo trenge et søsken, tror det er veldig leit å være enebarn hele livet". I KNOW, slutt å fortelle meg det!!!

<3

Anonymous poster hash: bdac5...b02

Takk for hyggelige svar:) går bedre nå altså.. Blir bare så frustrert noen ganger. Men er ikke alene da ihvertfall, kjenner meg så igjen I det dere skriver. Den kommentaren "pass på at det ikke blir for stir aldersforskjell nå" hører jeg også stadig.. Hehe, tro meg! Jeg prøver!!

Jeg kjenner meg også veldig igjen! Og jeg har ikke noen barn fra før, så kjenner samtidig på det om det kan være noe galt.... Og rundt popper alle kolleger, venner og familie opp med fine babymager.

Når skal det være min tur da???

Veldig fint at man kan få ut litt frustrasjon her sammen  med andre som føler på det samme:)

Annonse

Synes det er så slitsom at en ikke kan si noe på kommentarene, en må bare smile og late som ingenting. Vil jo ikke si noe om at vi prøver. Alle skal jo spørre og mase, tror de virkelig at jeg skal fortelle om vi prøver eller ikke?? Jeg er heldigvis fortsatt ung, er bare 22, så kan jo fortsatt si at "nei det er litt tidlig enda..". Men nå har jo venninnen min som er like gammel blitt gravid så nå blir det vel enda mer mas om ikke vi også skal ha en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...