Bustetroll Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Eller finnes det ikke? Har spurt overalt Hun begynner jo i bhg, og trenger rentøy. Men hun bruker enda 62/68... Regnjakkene i str 74 er jo lengre enn hele jenta, for ikkke å snakke om buksene.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Er hu pitte lita denne jenta? 62/68 i bhg? Hehe. Mine har vokst ut av den str før de var 4 mdr. Artig hvor forskjellige de er. Finnes hvertfall reimadresser i mindre str. Ikke helt regntøy, men like tett. Vi har brukt de dressene i øs pøs uten å bli våte. Anonymous poster hash: ac245...228
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Polarn o Pyret har vanntette og vindtette klær i ganske små str mener jeg. Vannsøyle 10.000! Litt dyrt, men da har du alt i ett. Evt kan du kjøpe en regnbukse i 74 i tillegg og stramme den godt inn, så har hun til lek og sånt når det er vått, men ikke regner. Anonymous poster hash: 2dba8...c97
Bustetroll Skrevet 20. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2013 Er hu pitte lita denne jenta? 62/68 i bhg? Hehe. Mine har vokst ut av den str før de var 4 mdr. Artig hvor forskjellige de er. Finnes hvertfall reimadresser i mindre str. Ikke helt regntøy, men like tett. Vi har brukt de dressene i øs pøs uten å bli våte. Anonymous poster hash: ac245...228 Hun er kort ja, hehe. Kjøpte en reima drass i våres... I str 80, siden hun fyller 1 i November. Men den passer sikkert ikke før neste år.. De dressene begynner jo også på 74/80
Bustetroll Skrevet 20. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2013 (endret) Polarn o Pyret har vanntette og vindtette klær i ganske små str mener jeg. Vannsøyle 10.000! Litt dyrt, men da har du alt i ett. Evt kan du kjøpe en regnbukse i 74 i tillegg og stramme den godt inn, så har hun til lek og sånt når det er vått, men ikke regner. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 10.000 ? du tuller? Hørte også at helly hansen var små i str.. Endret 20. august 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Polarn o Pyret har vanntette og vindtette klær i ganske små str mener jeg. Vannsøyle 10.000! Litt dyrt, men da har du alt i ett. Evt kan du kjøpe en regnbukse i 74 i tillegg og stramme den godt inn, så har hun til lek og sånt når det er vått, men ikke regner. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 10.000 ? du tuller?Hørte også at helly hansen var små i str.. Altså vannsøyle 10.000, prisen er ikke såå høy 500 for bukse, 600 for jakke 1000 ca for dress Anonymous poster hash: 2dba8...c97
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Polarn o Pyret har vanntette og vindtette klær i ganske små str mener jeg. Vannsøyle 10.000! Litt dyrt, men da har du alt i ett. Evt kan du kjøpe en regnbukse i 74 i tillegg og stramme den godt inn, så har hun til lek og sånt når det er vått, men ikke regner. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 10.000 ? du tuller?Hørte også at helly hansen var små i str.. Hun skrev vannsøyle på 10.000. Det har med regntettheten å gjøre :-) Reima finnes i 68 også. Det har jeg sett. Anonymous poster hash: ac245...228
Bustetroll Skrevet 20. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2013 Polarn o Pyret har vanntette og vindtette klær i ganske små str mener jeg. Vannsøyle 10.000! Litt dyrt, men da har du alt i ett. Evt kan du kjøpe en regnbukse i 74 i tillegg og stramme den godt inn, så har hun til lek og sånt når det er vått, men ikke regner. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 10.000 ? du tuller?Hørte også at helly hansen var små i str.. Altså vannsøyle 10.000, prisen er ikke såå høy 500 for bukse, 600 for jakke 1000 ca for dress Anonymous poster hash: 2dba8...c97 Hoh ja.. Jeg trodde vannsøyle nå var en supervanntett heldress til 10.000 kr jeg haha
Bustetroll Skrevet 20. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2013 Polarn o Pyret har vanntette og vindtette klær i ganske små str mener jeg. Vannsøyle 10.000! Litt dyrt, men da har du alt i ett. Evt kan du kjøpe en regnbukse i 74 i tillegg og stramme den godt inn, så har hun til lek og sånt når det er vått, men ikke regner. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 10.000 ? du tuller?Hørte også at helly hansen var små i str.. Hun skrev vannsøyle på 10.000. Det har med regntettheten å gjøre :-) Reima finnes i 68 også. Det har jeg sett. Anonymous poster hash: ac245...228 Er det sant? Hvor har du sett det ?:D
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Polarn o Pyret har vanntette og vindtette klær i ganske små str mener jeg. Vannsøyle 10.000! Litt dyrt, men da har du alt i ett. Evt kan du kjøpe en regnbukse i 74 i tillegg og stramme den godt inn, så har hun til lek og sånt når det er vått, men ikke regner. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 10.000 ? du tuller?Hørte også at helly hansen var små i str.. Altså vannsøyle 10.000, prisen er ikke såå høy 500 for bukse, 600 for jakke 1000 ca for dress Anonymous poster hash: 2dba8...c97 Hoh ja.. Jeg trodde vannsøyle nå var en supervanntett heldress til 10.000 kr jeg haha Hehe, neida! Det har med tetthet å gjøre. 10.000 er det beste så vidt jeg vet, samme som Reima har. Men jeg synes POP-klærne er utrolig mye bedre. Anonymous poster hash: 2dba8...c97
☆☆☆ Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Yttertøy er vanskelig, vår på 16 mnd druknar i str 80 i regndress enda. Selane er fullt stramma og må kryssast foran og bak for å henge på. Og ho brukar litt 80 men mest 86 i inneklede.
Bustetroll Skrevet 20. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 20. august 2013 Yttertøy er vanskelig, vår på 16 mnd druknar i str 80 i regndress enda. Selane er fullt stramma og må kryssast foran og bak for å henge på. Og ho brukar litt 80 men mest 86 i inneklede. Huff.. Får kjøpe en symaskin i samme slengen kanskje, he he.
me_87 Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Reimadresser er ikke vanntett nei! Gutten min har mange vært gjennomvåt etter bare en time ute i regn. Så jeg måtte ut å kjøpe regntøy itellegg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Reimadresser er ikke vanntett nei! Gutten min har mange vært gjennomvåt etter bare en time ute i regn. Så jeg måtte ut å kjøpe regntøy itellegg. Det er ikke alle klærne som er vanntette. Men de som skal være det er veldig bra! Se på vannsøylen. Min sitter i vanndammer i evigheter, og blir ikke litt våt engang. Anonymous poster hash: 2dba8...c97
Bustetroll Skrevet 20. august 2013 Forfatter #15 Skrevet 20. august 2013 Reimadresser er ikke vanntett nei! Gutten min har mange vært gjennomvåt etter bare en time ute i regn. Så jeg måtte ut å kjøpe regntøy itellegg. Det er ikke alle klærne som er vanntette. Men de som skal være det er veldig bra! Se på vannsøylen. Min sitter i vanndammer i evigheter, og blir ikke litt våt engang. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 Men de putter neppe babyen min oppi en vanndam antar jeg.. Sånn i og med at hun ikke kan gå engang.. Hun er vel med på uteleken, men hvordan gjør de det med de minste? Krabber de rundt i gresset?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Reimadresser er ikke vanntett nei! Gutten min har mange vært gjennomvåt etter bare en time ute i regn. Så jeg måtte ut å kjøpe regntøy itellegg. Det er ikke alle klærne som er vanntette. Men de som skal være det er veldig bra! Se på vannsøylen. Min sitter i vanndammer i evigheter, og blir ikke litt våt engang. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 Men de putter neppe babyen min oppi en vanndam antar jeg.. Sånn i og med at hun ikke kan gå engang.. Hun er vel med på uteleken, men hvordan gjør de det med de minste? Krabber de rundt i gresset? de minste som ikke kan gå pleier å sitte i sandkassa/ dissen eller sitte i vogna. Kommer an på barnet, humøret og været Anonymous poster hash: fe979...f3f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #17 Skrevet 20. august 2013 Reimadresser er ikke vanntett nei! Gutten min har mange vært gjennomvåt etter bare en time ute i regn. Så jeg måtte ut å kjøpe regntøy itellegg. Det er ikke alle klærne som er vanntette. Men de som skal være det er veldig bra! Se på vannsøylen. Min sitter i vanndammer i evigheter, og blir ikke litt våt engang. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 Men de putter neppe babyen min oppi en vanndam antar jeg.. Sånn i og med at hun ikke kan gå engang.. Hun er vel med på uteleken, men hvordan gjør de det med de minste? Krabber de rundt i gresset? de minste som ikke kan gå pleier å sitte i sandkassa/ dissen eller sitte i vogna. Kommer an på barnet, humøret og været Anonymous poster hash: fe979...f3f Hos oss sitter de litt i vogna, i sandkassen på husken, sitter på fanget og krabbet rundt. Men de krabber rundt på asfalt og alt mulig, så jeg ville enten kjøpt veldig god kvalitet eller ting det var helt greit at ble fort ødelagt. Anonymous poster hash: 2dba8...c97
Bustetroll Skrevet 20. august 2013 Forfatter #18 Skrevet 20. august 2013 Reimadresser er ikke vanntett nei! Gutten min har mange vært gjennomvåt etter bare en time ute i regn. Så jeg måtte ut å kjøpe regntøy itellegg. Det er ikke alle klærne som er vanntette. Men de som skal være det er veldig bra! Se på vannsøylen. Min sitter i vanndammer i evigheter, og blir ikke litt våt engang. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 Men de putter neppe babyen min oppi en vanndam antar jeg.. Sånn i og med at hun ikke kan gå engang.. Hun er vel med på uteleken, men hvordan gjør de det med de minste? Krabber de rundt i gresset?de minste som ikke kan gå pleier å sitte i sandkassa/ dissen eller sitte i vogna. Kommer an på barnet, humøret og været Anonymous poster hash: fe979...f3f Hos oss sitter de litt i vogna, i sandkassen på husken, sitter på fanget og krabbet rundt. Men de krabber rundt på asfalt og alt mulig, så jeg ville enten kjøpt veldig god kvalitet eller ting det var helt greit at ble fort ødelagt. Anonymous poster hash: 2dba8...c97 Aha.. Ja jeg får titte litt rundt . Ikke lett det her
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #19 Skrevet 20. august 2013 de har på coop obs.. friends parkdress helt ned i str 68. 399,- Anonymous poster hash: cba88...a81
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #20 Skrevet 20. august 2013 Jeg ville ha kjøpt krabbevaderen:) http://www.tørrebarn.no/krabbe.html Anonymous poster hash: ac22b...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå